Dostępny
231,06zł
Gwarancja. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po jego otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.
Woda toaletowa męska Versace Pour Homme 100 ml (8011003995967)
Dostępny
231,06zł
Gwarancja. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po jego otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.
Szlachetny i elegancki zapach Versace pour Homme powstał w 2008 roku i jest symbolem pamięci o ojcu Donatelli Versace. Prosta, bez zbędnych ozdobników, stała się symbolem Morza Śródziemnego.
Perfumy mogą być idealne dla mężczyzn spełnionych, o spokojnym charakterze, a także dla tych, którzy potrafią docenić życie ze wszystkimi jego kolorami i dziwactwami. Mężczyzna z Versace pour Homme jest zawsze szczery i bezpośredni, w trudnych chwilach na pewno da ci ramię i nauczy cię wszystkiego, co umie. Z natury tacy mężczyźni są niepoprawnymi romantykami, potrafią docenić w kobiecie nie tylko piękno, ale także jej oddanie, inteligencję, życzliwość. Zmysłowość, pewność siebie i swoich decyzji - to właśnie Versace pour Homme. Mężczyźni obdarzeni takimi cechami nie mogą pozostać niezauważeni. Ich cnoty zawsze przyciągały kobiety.
Zapach jest obdarzony nutami drzewa pomarańczowego, które tak bardzo kochał ojciec Donatelli. Oprócz nut neroli, perfumy otwierają się aromatem bergamotki i skórki cytryny. Po nich pojawiają się nuty geranium, ambry mineralnej i piżma.
Butelka zawierająca tę oryginalną kompozycję jest prosta, ale stylowa. Podobnie jak w zapachu, nie ma w nim jaskrawych akcentów i zbędnych ozdobników.
Data wydania: 2008 rok
Zapach: fougere, drzewny
Nuta głowy: bergamotka, neroli, liść gorzkiej pomarańczy, skórka cytryny Nuta
serca: geranium, szałwia muszkatołowa, hiacynt niebieski, cedr
Nuta bazy: piżmo, bursztyn, drzewo jaworowe
* Produkt tester może znajdować się w innym pudełku niż pokazane na zdjęciu i/lub nie mieć zakrętki jak w produkcie standardowym.