Diuna: Zdrada to emocjonująca gra dedukcyjna, w której gracze wcielają się w agentów różnych frakcji walczących o kontrolę nad planetą Arrakis.
Każdy gracz otrzymuje kartę tożsamości, która określa, czy należy do rodu Atrydów, Harkonnenów lub wojowników. Niektórzy gracze mogą być tajnymi agentami Harkonnenów, którzy próbują sabotować plany Atrydów.
Gra składa się z kilku rund, w których gracze używają kart akcji, cech i celów, aby zdobywać punkty, wpływać na innych graczy i odkrywać ich tożsamości. Gra kończy się, gdy następuje bitwa między Atrydami a Harkonnenami. Wtedy gracze muszą zdecydować, kogo będą wspierać, a kogo zdradzić. Wygrywa frakcja, która zdobędzie najwięcej punktów, a wśród niej gracz, który zdobędzie najwięcej punktów indywidualnie.
Gra Diuna: Zdrada to świetna propozycja dla fanów powieści Franka Herberta, jak i dla miłośników gier dedukcyjnych i towarzyskich. Gra wymaga sprytu, blefu, negocjacji i umiejętności przekonywania. Gra zapewnia wiele napięcia, emocji i zaskoczeń.