Taisan StarCard PORSCHE 911 GT
Od debiutu w 1964 roku Porsche 911 zyskało bezprecedensowy szacunek na ulicach i w zawodach. GT2 to wersja wyścigowa opracowana z myślą o światowych wyścigach GT.
Tradycyjna stylistyka 911 została udoskonalona pod względem aerodynamiki, ale zachowuje niepowtarzalną tożsamość serii. Umieszczony z tyłu silnik jest znakiem rozpoznawczym serii 911 i jest napędzany chłodzonym wodą sześciocylindrowym silnikiem przeciwsobnym. Ta 3,6-litrowa jednostka napędowa jest połączona z dwoma turbosprężarkami, aby wytworzyć oszałamiającą moc 400 koni mechanicznych. Sześciobiegowa skrzynia biegów skutecznie przenosi tę moc na tylne koła. Przednia kolumna MacPhersona i tylne zawieszenie mają wyrafinowaną geometrię zapewniającą maksymalną kontrolę przy dużych prędkościach. Duże tarcze hamulcowe o średnicy 380 mm są wentylowane, aby wytrzymać trudy jazdy. Są one wyposażone w ABS (system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania), aby zapewnić odpowiednią siłę hamowania i bezpieczeństwo. Unikalny przedni spojler z zakrzywionymi ku górze końcami jest wynikiem rygorystycznych testów w tunelu aerodynamicznym. Ogromny dwupoziomowy tylny spojler jest wyposażony w kanały powietrzne po obu stronach. Nitowane skrzydła nadają mu agresywny wygląd.
Podczas japońskich mistrzostw GT w 1995 roku Porsche wystawiło flotę GT2, w tym trzy samochody zespołu Taisan. Każdy z samochodów Taisan wygrał sezon, przynosząc zespołowi upragniony tytuł.