Chwilowo niedostępny
49,30zł
Gwarancja. Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości.
Gra na PC: Matematyczne przygody (Płyta DVD) (5907595772754)
Nowatorska gra komputerowa rozwijających zdolności matematyczne. Zawiera serię ćwiczeń dla dzieci w wieku 6-11 lat. Każde ćwiczenie ma aż cztery stopnie trudności, dopasowane do podstaw programowych nauki matematyki w szkołach podstawowych. Gra zapamiętuje postępy użytkownika pozwalając ćwiczyć w każdym czasie, na dowolnym poziomie trudności. W każdej chwili można także sprawdzić się w teście.
Chwilowo niedostępny
49,30zł
Gwarancja. Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości.
Matematyczne przygody. Nowatorska gra komputerowa rozwijająca zdolności matematyczne. Zawiera serię ćwiczeń dla dzieci w wieku 6-11 lat. Każde ćwiczenie ma aż cztery stopnie trudności, dopasowane do podstaw programowych nauki matematyki w szkołach podstawowych. Gra zapamiętuje postępy użytkownika, pozwalając ćwiczyć w każdym czasie, na dowolnym poziomie trudności. W każdej chwili można także sprawdzić się w teście.
Gra rozwija:
Gra zawiera:
Dla kogo
Gra komputerowa Matematyczne Przygody powstała z myślą o pomocy dzieciom w poznawaniu świata matematyki. Kierowana jest do uczniów klas 1, 2 i 3 szkoły podstawowej oraz uczniów klas starszych, którzy potrzebują rozwijać lub utrwalać swoje zdolności matematyczne. Gra pozwala polubić matematykę.
Twórcy
Program jest dziełem profesjonalistów, od lat zajmujących się tworzeniem nowoczesnych edukacyjnych programów komputerowych, pomagających dzieciom podnieść umiejętności szkolne. Współpraca doświadczonych pedagogów z programistami zaowocowała produktem uniwersalnym, który przez długi czas będzie przydatny i użyteczny.
Fabula
W tajemniczym zamku, w towarzystwie przyjaciół – Julki i Antka, gracz znajdzie wiele ciekawych zadań, dzięki którym może w przyjemny sposób zwiększyć swoje umiejętności matematyczne. Rozwiązując oryginalne multimedialne zadania dziecko, bawiąc się, zostaje mistrzem matematyki!
Stopnie trudności
Każde ćwiczenie ma aż cztery stopnie trudności dopasowane do wymogów podstawy programowej nauki matematyki w klasach 1, 2 i 3 szkoły podstawowej. Najtrudniejszy – czwarty poziom – jest przeznaczony dla bardziej zaawansowanych lub starszych uczniów. Dzięki wprowadzeniu takiego rozwiązania program rośnie razem z dzieckiem i przez długi czas może mu towarzyszyć i pomagać.
Główne części
Program składa się z trzech głównych części: zabawy, testu i statystyki.
Do domy i szkoły
Sposób konstrukcji programu zapewnia pełną uniwersalność zastosowania. Dzięki temu Matematyczne Przygody można używać zarówno w domu, jak i w placówkach szkolnych. W domu dziecko bez trudu poradzi sobie z obsługą programu, a współpraca rodzica czy opiekuna sprowadzi się do pomocy w trudniejszych ćwiczeniach. W szkołach zaś, rolę opiekuna przejmuje nauczyciel, mogący jednocześnie pracować z całą grupą uczniów. Funkcja statystyki zapamiętuje osiągnięcia wszystkich dzieci indywidualnie pod wpisanymi imionami.
* Specyfikacje produktów i wyposażenie mogą ulec zmianie przez producenta bez powiadomienia.