Tablice edukacyjne od Masterkidz pozwalają dzieciom rozwijać wiele zdolności jednocześnie. Każda tablica uczy dzieci poprzez różne ciekawe tematy tego, jak funkcjonować w społeczeństwie, pozwala poznawać otaczający nas świat. Możemy mieć kilka tablic i w prosty sposób je zmieniać, a specjalne ramki doskonale trzymają tablicę przy ścianie.
Charakterystyka:
-możemy mieć kilka tablic i w prosty sposób je zmieniać, a specjalne ramki doskonale trzymają tablicę przy ścianie;
- tablica może być również używana bez ramek np. na stoliku czy podłodze;
- dzieci powinny się uczyć o energii odnawialnej, które mogą potencjalnie poprawić ich życie w przyszłości;
- tablica podzielona jest na dwie połówki;
- na lewej stronie tablicy pokazana jest Ziemia nieszczęśliwa, ze zużyciem węgla, paliw, energii radioaktywnej i innych nieodnawialnych zasobów;
- na prawej stronie tablicy pokazana jest Ziemia szczęśliwa, gdzie ludzie zużywają tylko energię odnawialną, taką jak energia wiatrowa, wodna i słoneczna;
- Energia nieodnawialna - obecnie większość energii na świecie pochodzi z paliw kopalnych, jest to przede wszystkim to, czego używamy do elektryczności, ciepła i transportu. Paliwa kopalne są surowcami do produkcji naszego gazu, benzyny, oleju napędowego, węgla i ropy. Wydobycie i konsumpcja paliw kopalnych powoduje dużo energii i zanieczyszczeń;
- Energia odnawialna - badane są różne rodzaje energii odnawialnej, aby przeciwdziałać skutkom i rozwojowi zmian klimatycznych. Obejmują one energię słoneczną, energię wiatrową, energię hydroelektryczną, biomasę i inne nowe źródła. Są to źródła energii, z których można korzystać bez wyczerpywania zasobów - niezależnie od tego, ile energii ze słońca przetworzymy, nasze wykorzystanie nie wpłynie na jego formę;
- efekty świetlne są wykorzystane do pokazania, jak zapala się światło w domu;
- generator energii wodne z korbą ręczną pomaga zobrazować dzieciom, w jaki sposób przepływająca woda generuje energię;
- do działania wymagane są baterie.
Zabawka rozwija:
- motorykę;
- sensorykę;
- koordynację wzrokowo-ruchową;
- wyobraźnię;
- koncentrację;
- ciekawość.