Noworoczny cenopad w Rozetka!

Zestaw do zabawy muzyczny Lisciani Montessori Box Słuch 105489 (8008324105489)

Kod:  453023246
Rodzaj

Zestaw do zabawy muzyczny Lisciani Montessori Box Słuch 105489 (8008324105489)

Kod:  453023246

Dostępny

51,47

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Montessori Box to zestaw umożliwiający przeprowadzenie 10 doświadczeń zmysłowych przy jednoczesnym rozwijaniu słuchu. Zawiera wiele aktywności do ćwiczenia poczucia rytmu.  Z pomocą instrumentu muzycznego i kart aktywności Twoje dziecko nauczy się grać wiele zabawnych piosenek, rozwijając słuch i umiejętności motoryczne. Baw się i trenuj ucho swojego dziecka. 

Zawartość opakowania
  • drewniany tamburyn
  • karty z piosenkami
  • przewodnik dydaktyczny
  • pudełko Montessori

Wymiary opakowania: 18 x 14 x 7 cm.
Wiek: 3-6 lat.

Specyfikacja

Seria
  • Montessori
Rodzaj
Ilość w opakowaniu, szt.
  • 1
Kraj rejestracji marki
  • Włochy
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image