Imprezowy hit Alana R. Moona (Wsiąść do pociągu) i Bruno Faiduttiego (Cytadela) powraca w nowej edycji! Ruszajcie na wyprawę do jaskini pełnej diamentów i straszliwych pułapek.
Diamenty i pułapki
W każdej rundzie czeka na was decyzja: chcecie zapuszczać się w poszukiwaniu klejnotów, czy wolicie być roztropnymi poszukiwaczami i zawrócić do obozowiska i ukryć zdobyte skarby. Kto nie ryzykuje, ten nie dociera do skarbów. Kto nie ryzykuje, ten… nie wpada na pułapki!
Jaskinia Tacora
Gra Diamenty zabierze was na wyprawę do Jaskini Tacora, kryjącej nie tylko kosztowności, lecz również straszliwe pułapki!
Diamenty
Oświetlając drogę pochodniami, ostrożnie zbadajcie Jaskinię Tacora. Przeszukujcie kolejne pomieszczenia i zbierajcie diamenty, które znajdziecie na swojej drodze.
Ryzyko
Odważcie się wejść do jaskini i decydujcie czy chcecie zapuszczać się do jej wnętrza, czy wolicie być roztropnymi poszukiwaczami i zawrócić do obozowiska, aby ukryć zdobyte skarby.
Decyzja
Następnie zadecydujcie, czy wolicie zawrócić do obozowiska i ukryć znalezione skarby w swojej skrzyni, czy chcecie podążać w stronę przygody... lecz także nieznanych zagrożeń!
Pułapki
Jeżeli wpadniecie w pułapkę, będziecie co sił uciekać w kierunku wyjścia, porzucając wszystkie zebrane skarby i wrócicie do obozowiska z pustymi rękoma i na miękkich nogach.
Zwycięstwo
Szukacie dalej diamentów czy wracacie do obozowiska, aby nie ryzykować wpadnięcia w pułapkę? Osoba, która zgromadzi najwięcej klejnotów, wygrywa!
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy