Motul Gear Competition — olej przekładniowy opracowany specjalnie do mechanizmów różnicowych samochodów wyścigowych. Wszystkie dyferencjały hipoidalne z systemami ograniczającymi poślizg, skrzynie biegów zintegrowane z dyferencjałem o podwyższonym tarciu, mechaniczna skrzynia biegów, zsynchronizowane i niesynchronizowane reduktory.
Stosowany jest w przekładniach pracujących pod obciążeniami udarowymi, wysokimi obciążeniami i niskimi prędkościami obrotowymi lub średnimi obciążeniami i wysokimi prędkościami obrotowymi.
Nadaje się do wszystkich rodzajów, w tym kolorowych, materiałów konstrukcyjnych stosowanych w przekładni.
Modyfikator tarcia pozwala zapobiegać hałasowi i piszczeniu w mechanizmach różnicowych o ograniczonym poślizgu.
- 100% syntetyczna podstawa
- Wysoka odporność warstwy smarnej pod ciśnieniem
- Właściwości smarne oleju są maksymalnie zwiększone w celu zmniejszenia tarcia i zużycia.
- Wykazuje stabilność termiczną w podwyższonych temperaturach
- Zwiększa okres eksploatacji
- Klasa lepkości, SAE J306: 75W-140
- Gęstość w temperaturze 15 °C (59 °F), ASTM D1298: 0,906 g/cm³
- Lepkość w temperaturze 40 °C (104 °F), ASTM D445: 170 mm²/s
- Lepkość w temperaturze 100 °C (212 °F), ASTM D445: 24,7 mm²/s
- Wskaźnik lepkości, ASTM D2270: 178
- Temperatura krzepnięcia, ASTM D97: -36°C / -33°F
- Temperatura zapłonu, ASTM D92: 212°C / 413°F
Specyfikacje API: GL-5
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy