Olej silnikowy opracowany specjalnie dla najnowszej generacji silników wysokoprężnych grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung) wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), wymagających homologacji RN0720 i spełniających normy Euro IV i Euro V.
Norma RN0720 dotyczy wszystkich silników wysokoprężnych Renault wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), z wyjątkiem silników 2,2 l dCi z filtrem cząstek stałych (DPF). Ma również zastosowanie do samochodów Renault Laguna III 1. 5 dCi bez filtra cząstek stałych (DPF) wyprodukowanych do października 2008 r. oraz Renault Kangoo II 1. 5 dCi bez filtra cząstek stałych (DPF) wyprodukowanych do czerwca 2008 r.
W 100% syntetyczna baza oleju gwarantuje wysoką stabilność lepkościowo-temperaturową i termooksydacyjną. Chroni silnik przed osadami, zmniejsza ryzyko osadzania się pierścieni tłokowych. Niska lotność pozwala zmniejszyć zużycie oleju, a wysoka stabilność termooksydacyjna pomaga wydłużyć okresy między wymianami oleju określone przez producenta.
- Klasa lepkości, SAE J 300: 5W-30
- Gęstość w temperaturze 20 °C (68 °F), ASTM D1298: 0,850 g/cm³
- Lepkość w temperaturze 40 °C (104 °F), ASTM D445: 68,1 mm²/s
- Lepkość w temperaturze 100 °C (212 °F), ASTM D445: 11,9 mm²/s
- Lepkość HTHS w temperaturze 150 °C (302° F), ASTM D4741 3,55 mPa/s
- Wskaźnik lepkości, ASTM D2270: 172
- Temperatura krzepnięcia, ASTM D97: -36°C / -32,8°F
- Temperatura zapłonu, ASTM D92: 224°C / 435,2°F
- Popiół siarczanowy, ASTM D874 0,49% masy
- Liczba zasadowa, ASTM D2896: 6 mg KOH/g
Specyfikacje ACEA: C4/A3/B4
Dopuszczenia OEM: RN0720
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy