Zaawansowany technologicznie olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia oparty na technologii syntetycznej. Doskonale chroni przed zużyciem, zmniejsza zużycie oleju i paliwa oraz zapewnia szybkie smarowanie silnika. W zależności od instrukcji producenta okresy między wymianami oleju mogą wynosić do 30 000 lub nawet 50 000 km lub 2 lat w przypadku rzadko używanych samochodów.
Do silników benzynowych i wysokoprężnych spełniających normy Euro 4, Euro 5 (również z technologią FSI, Common Rail i pompowtryskiwaczami). Szczególnie nadaje się do pojazdów zasilanych gazem (CNG/LPG) i pojazdów z filtrami cząstek stałych (DPF) - również w przypadku doposażenia. Wyjątek: silniki TDI R5 i V10 wyprodukowane przed 06.2006. Przetestowany pod kątem turbosprężarek i katalizatorów.
Zastosowanie
Należy przestrzegać specyfikacji i przepisów producenta urządzenia i pojazdu. Optymalny efekt tylko w stanie niezmieszanym. Wskazówka dla warsztatów: pozostała w zbiorniku ilość zwykłego, dostępnego w sklepach oleju nie może przekraczać 5%.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy