UWAGA NA SKLEP ROZETKA! Zakupiłam w sklepie rozetka 3 pary butów. Tylko jedna z nich okazała się dobra (zaniżona numeracja). Zwróciłam pozostałe 2 pary, nadając je paczkomatem inpost, zgodnie z procedurą zwrotów sklepu rozetka. Po kilku dniach dostałam wiadomość z inpost, że paczka została przez nich zniszczona i z pytaniem, co mają zrobić z paczką i żeby zlożyć reklamację. Skontakowałam się ze sklepem rozetka, wysyłając wszelką dokumentację szkody od inpost, zdjęcia itd, z pytaniem co inpost ma zrobić z paczką i czy rozetka w ogóle ją odbierze, bo nie chcę, żeby to do mnie wróciło i żebym musiala się z tym bujać. Sklep rozetka kazał mi dać dyspozycję do inpost, że mają im dostarczyć tą paczkę i że niebawem otrzymam swoje pieniądze. Wczoraj dostałam info z inpost, że rozetka nie odebrała paczki i paczka do mnie wraca. Znów kontaktuję się z rozetką, gdzie pan stwierdza, że wysłał dyspozycję na magazyn, żeby nie odsyłali paczki (żart? jaki magazyn? paczka jest juz w oddziale inpost w moim mieście i nieuchronnie do mnie zmierza) i jeszcze info, że dostanę kasę, jak paczka do nich dotrze! Noż ku! Nie odbierają paczki, odsyłają do mnie a kasę dostanę jak dostaną paczkę. OSZUŚCI! Zgłoszę sprawę do rzecznika praw konsumenta bo to jakiś żart jest.
Відповідність повноті
Вузьке
Відповідність підйому
Низький
Відповідність розміру
Замале
Dzień dobry!
Dziękujemy za zgłoszenie.
Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Opinia została przekazana odpowiedzialnemu pracownikowi. Staramy się przyspieszyć rozwiązanie problemu i jak tylko paczka do nas dotrze, pieniądze zostaną zwrócone.
Dodatkowe informacje można uzyskać kontaktując się z infolinią Rozetka pod numerem +48 222 304 444 lub korzystając z linku. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do zapoznania się z centrum pomocy.