BUZZRACER 4 to naprawdę dobrze zaprojektowany i wykonany produkt; elegancki, zaawansowany i bardzo dobry pod względem stosunku jakości do ceny.
Podstawowa ergonomia
BUZZRACER 4 jest bardzo łatwy w użyciu i posiada wszystkie podstawowe funkcje potrzebne w dobrym bagażniku rowerowym. Jest też naprawdę mocny!
Główne cechy BUZZRACER 4
Montaż:
Mimo że nie jest złożony, BUZZRACER 4 jest bardzo łatwy do złożenia: zamontuj ramę podtrzymującą koła do podstawy przy użyciu 8 śrub, zamontuj uchwyt lampy przy użyciu 2 kolejnych śrub, zamontuj tablicę rejestracyjną, wsadź plastikowe uchwyty kół, zamocuj bagażnik na haku holowniczym bez użycia narzędzi i możesz ruszać w drogę!
Mocowanie do samochodu:
Gdy po raz pierwszy ustawisz BUZZRACER 4 na haku holowniczym, sam się podpiera – możesz go puścić i nie upadnie na ziemię. Następnie należy ponownie przyjąć jego ciężar, przekręcić pokrętło dokręcające aż do ustalenia i zablokować. Bagażniki BUZZRACK spełniają rygorystyczną normę XPR-18-904-4 i dlatego posiadają napinacz przeciwwstrząsowy; ma on zintegrowany uchwyt i zwykle wystarczą 2–3 obroty.
System oświetlenia:
BUZZRACER 4 wyposażony jest w 7-pinowy system oświetlenia. Adapter 7-pin → 13-pin nie jest dołączony, ale można go dokupić opcjonalnie.
Funkcja pochylania:
Pochylanie jest łatwe i dobrze wyważone nawet przy pełnym obciążeniu. BUZZRACER 4 siedzi dość wysoko na haku holowniczym, a funkcja pochylania jest zoptymalizowana tak, aby lampy nie dotykały nawierzchni drogi, wykorzystując jednocześnie wagę rowerów do kontrolowanego powrotu platformy do poziomu. Ta geometria uniemożliwia jednak otwieranie wysokich pionowych klap bagażnika, np. w VW Transporter T5 i T6.
Inne cechy i specyfikacje:
Transport rowerów:
-
Uchwyt na koła pomieści większość rowerów, nawet małych dziecięcych. Można odwrócić wsporniki kół dla bardzo małych rowerów.
-
Długie gumowane paski mocujące koła utrzymują opony do szerokości 3,25”; wystarczy je naciągnąć, a szybkie zwolnienie pozwala poluzować.
-
BUZZRACER 4 nadaje się również dla rowerów z ramą karbonową; gumowane uchwyty ramy obracają się o 360 stopni i, z użyciem gumowanych pasków, pewnie ale delikatnie trzymają każdą rurę.
-
Maksymalne dopuszczalne obciążenie: 60 kg, przy czym żaden rower nie może ważyć więcej niż 20 kg.
-
Maksymalna średnica rury dolnej: 75 mm (3”); cięższe rowery należy umieszczać bliżej samochodu.
-
Wbudowany kabel do blokowania rowerów; jak zwykle w przypadku kabli, jest to tylko odstraszacz.
Inne cechy i podstawowe parametry:
-
Patentowane stożkowe mocowanie pasuje do wszystkich haków holowniczych, nawet do tych mocowanych śrubami, które czasem nie spełniają standardów długości szyjki lub średnicy kuli.
-
Przypominamy, że bagażnik blokuje się na haku.
-
BUZZRACER 4 siedzi wysoko na haku, dobrze nad przeszkodami typu progi zwalniające czy strome rampy promowe.
-
Wymiary: 88 cm szerokości × 94 cm głębokości (mierzone od środka haka do zewnętrznej krawędzi uchwytu tablicy rejestracyjnej).
-
Waga: 18 kg
-
Jakość wykonania – gięcie rur, spawanie, antykorozyjne zabezpieczenie, malowanie, jakość komponentów – jest wzorowa. Cały bagażnik wygląda i sprawia wrażenie produktu z wyższej półki. Wszystkie potrzebne narzędzia są dostarczone.
-
Wszystkie części są wymienne np. gdy ktoś zapomni, że bagażnik jest zamontowany i cofnie w ścianę – zdarza się!
-
Maksymalne dopuszczalne obciążenie zależy również od nacisku na hak; należy sprawdzić, czy go nie przekraczasz przed użyciem.
-
Wymaga 65 mm odstępu od środka haka do tyłu pojazdu.
-
Nie nadaje się do przyczep, camperów ani kamperów typu RV.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy