Dostępny
299,27zł
Gwarancja. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po jego otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.
Woda toaletowa damska Kenzo World Power 75 ml (3274872403307_EU)
Dostępny
299,27zł
Gwarancja. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po jego otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.
Kenzo World Power to kobiecy zapach, który podkreśla bogactwo wewnętrznego świata młodych dam. Perfumy są stworzone dla kobiet o mocnym charakterze, których nikt i nic nie powstrzyma. Żyją według własnych zasad i nigdy nie ukrywają swojego prawdziwego ja. Fajnie jest być idealnie niedoskonałą.
Zapach Kenzo World Power powstał w 2019 roku we Francji. Perfumiarz Jerome Di Marino pracował nad kompozycją kobiecego zapachu. Dopiero gdy pojawił się w sprzedaży, zapach przyciągnął uwagę tysięcy Francuzek szukających właśnie tego zapachu. Popularność perfum wykroczyła daleko poza Francję i obecnie można je znaleźć w wielu butikach na całym świecie.
Przezroczysta szklana buteleczka, wykonana w kształcie ludzkiego oka, podkreśla orientalny charakter pachnącego eliksiru. Zapach został zrobiony na kontrastach między nutami gorzkimi i słodkimi. Najpierw w dźwięk wchodzi iglasta nuta cyprysu. Często stosowany jest w perfumach męskich, jednak w wersji damskiej olejek z tego drzewa dodaje kompozycji lekkości i uroku. Ponadto zapach cyprysu jest uważany za silny afrodyzjak, więc uwaga mężczyzn na właściciela perfum będzie zapewniona. Iglasty, nieco orzeźwiający aromat dość nietypowo łączy się z kryształkami soli. Podkreślają tajemniczość i siłę zapachu dla kobiet. Urzekającą kompozycję uzupełnia akord fasoli tonka, który nadaje perfumom orzechową konsystencję.
Odważny zapach Kenzo World Power jest odpowiedni dla silnych kobiet, które chcą pozbyć się obsesyjnych stereotypów dotyczących delikatności i zmysłowości.
* Produkt tester może znajdować się w innym pudełku niż pokazane na zdjęciu i/lub nie mieć zakrętki jak w produkcie standardowym.