Jeśli chciałbyś nawiązać współpracę jako dostawca, zapoznaj się z informacją poniżej.
Dla grup produktów prezentowanych na stronie
Aby rozpocząć współpracę, musisz podać następujące informacje
- Krótki opis marki, jej udział procentowy i wartościowy wśród analogicznych produktów i cen na rynku polskim
- Obroty kwartalne za poprzednie okresy w różnych rodzajach sprzedaży (online, offline, hurt)
- Prognozowany obrót z uwzględnieniem sezonowości
- Lista konkurencyjnych marek – ich udział na rynku polskim
- Lista konkurencyjnych produktów - ich udział na rynku polskim
- Fundusz marketingowy na rozwój marki ze strony dostawcy i producenta marki
- Marżowość i stopień wiarygodności cen stałych na rynku
- Podaj podstawowe cechy marki, słabe i mocne strony
- Określ częstotliwość dostaw i wielkość stanu magazynowego po wysyłce
- Warunki kredytu
- Formy płatności
- Obsługa serwisowa, możliwość zwrotu
- Sprzedaż komisowa i warunki rotacji zapasów
- Możliwość prowadzenia szkoleń
Dla grup produktów nie prezentowanych na stronie
Aby rozpocząć współpracę, musisz podać następujące informacje
- Krótki opis marki, jej udział procentowy i wartościowy wśród analogicznych produktów i cen na rynku polskim
- Obroty kwartalne za poprzednie okresy w różnych rodzajach sprzedaży (online, offline, hurt)
- Prognozowany obrót z uwzględnieniem sezonowości
- Lista konkurencyjnych marek – ich udział na rynku polskim
- Lista konkurencyjnych produktów - ich udział na rynku polskim
- Fundusz marketingowy na rozwój marki ze strony dostawcy i producenta marki
- Marżowość i stopień wiarygodności cen stałych na rynku
- Podaj podstawowe cechy marki, słabe i mocne strony
- Określ częstotliwość dostaw i wielkość stanu magazynowego po wysyłce
- Przedstawić przykłady/wzory produktów
- Warunki kredytu
- Formy płatności
- Obsługa serwisowa, możliwość zwrotu
- Sprzedaż komisowa i warunki rotacji zapasów
- Możliwość prowadzenia szkoleń
- Opis produktów w formie elektronicznej
Prześlij nam swoje wnioski na adres e-mail: [email protected]