Noworoczny cenopad w Rozetka!

Filtr papierowy do Hario 02 pourover 100 szt. Beżowy (VCF-02-100M)

Kod:  364589388

Filtr papierowy do Hario 02 pourover 100 szt. Beżowy (VCF-02-100M)

Kod:  364589388

Dostępny

29,06

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

HARIO oznacza po japońsku „Król Szkła”. Ta japońska firma od swojego powstania w 1921 roku zajmuje się produkcją najwyższej jakości wyrobów szklanych dla ogółu społeczeństwa oraz do zastosowań przemysłowych. Zalewka V60 to jeden z najpopularniejszych wynalazków w zakresie parzenia kawy.

Filtr papierowy Hario 02 przeznaczony jest do nalewaków Hario V60.
Filtr papierowy rozmiar 02 - do zaparzania 1-4 porcji aromatycznej kawy metodą filtrowania.

Filtry są jednorazowe i biodegradowalne, wykonane z wysokiej jakości naturalnej celulozy. Nie zniekształcaj smaku gotowego napoju.

Pakowanie: 100 szt
. Rozmiar: 02

Specyfikacja

Średnica
  • 12cm
Kolor
Liczba porcji
Materiał filtrów
  • 100% celuloza
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image