Erotyczna gra pomiędzy równymi sobie. Możesz patrzeć, ale nie możesz dotykać. Wygląd to dopiero początek – odsłona Calvina Kleina.
Zapach
Słoneczny, wschodni.
Zapach
Reveal marki
Calvin Klein - to doświadczenie i umiejętność, luksusowe tekstury, które wyróżniją markę, prostota, dbałość o szczegóły, gra pomiędzy chłodnym wyrafinowaniem męskich krojów i senność kobiecych kształtów.
Zapach należy do nowej rodziny perfum: Słoneczno-Wschodni, których cechą charakterystyczną jest intrygujące rozdwojenie, nieoczekiwana świeżość i otulające ciepło. Po raz pierwszy w perfumerii zastosowano niezwykle zmysłową sól, przekazującą erotyczny aromat skóry. Zaskakujący akord soli rozpuszcza się w sercu luksusowego irysa, podstawą zapachu jest zmysłowe drzewo sandałowe, odzwierciedlające kluczowe zasady Calvina. Podobnie jak kobieta Calvina Kleina, Reveal wyróżnia seksualność, pewność siebie, prowokacyjność i nieprzewidywalność.
- Nuty głowy: sól, pieprz żytni, pieprz czarny, pieprz biały.
- Nuty „Serce”: irys, ambra, akord popielicy.
- Nuty bazy: drzewo sandałowe, kaszmir, wetyweria
Butelka i opakowanieZapach
Reveal Calvin Klein - to delikatna równowaga pomiędzy uwagą do szczegółów, luksusowymi materiałami, poezją kwiatów a wewnętrznym poczuciem prostoty i naturalności.
Design wykorzystuje nową, ponadczasową estetykę i luksusowe materiały, podkreślając czystość i prostotę, które leżą w podstawie mody
Calvin Klein. Kwadratowa sylwetka z miękkimi krawędziami spójna jest z nowym kształtem
Calvina Klein, co podkreśla elegancję i wykwitność marki. Duża głębokość i ciężar metalowej nasadki tworzą napięcie i elastyczność dzięki delikatnym pastelowym odcieniom, co daje subtelny, niepowtarzalny efekt.
Na domiar złego opakowanie zewnętrzne jest nierównomiernie symetryczne względem butelki. Puste tło uzupełnia metalowy trójkąt w górnym rogu pudełka, który tworzy grę ciepłych odcieni i połysku.
Kampania reklamowaReklamę wykonali znani fotografowie Mert Alas i Marcus Piggott. W kampanii reklamowej
Reveal Calvin Klein biorą udział supermodelka i twarz marki
Calvin Klein, Doutzen Kroes i brytyjski aktor Charlie Hunnam. Bohaterowie stoją pod szklaną ścianą nowoczesnego wieżowca. Słońce zachodzi za linią horyzontu, miasto odbija się w szybie okna, pozwalając niczym podglądacz obserwować seksualną grę uwodzenia i pożądania.