Najbardziej znanym zapachem unisex od CK jest zazwyczaj One, jednakże pominięcie jego również interesującego poprzednika byłoby błędem. Perfumy Calvin Klein Be, stworzone w 1996 roku przez Ann Gottlieb, dały początek sławnej serii zapachów z charakterystycznymi flakonami w kształcie zwykłej butelki. Neutralność perfum podkreśla uniwersalny, czarny kolor opakowania, co pozwala kierować je zarówno do mężczyzn, jak i kobiet.
Calvin Klein Be to nie tylko atrakcyjny i wyrafinowany zapach, ale również odzwierciedlenie koncepcji, która nawołuje, aby w każdej sytuacji być sobą. Zostało to odzwierciedlone w krótkiej nazwie "Be", co w tłumaczeniu na język polski oznacza lakoniczne "bądź". Slogan kampanii reklamowej "Just be" zachęca do bycia sobą, nie naśladując innych, pozostając integralną osobowością zawsze i wszędzie. Urok tego zapachu docenią ci, którzy nie poddają się wpływom społeczeństwa, odrzucają wszelkie konwencje i podążają jedynie za swoją esencją. Kampania reklamowa Calvin Klein Be składała się z dziesięciu czarno-białych filmików, przedstawiających różne osoby, nieco dziwaczne i nietypowe. Główna idea marketingu zachęcała, by każdy dążył do swojego "ja", nawet jeśli wykracza poza normę. Kompozycja zapachu Calvin Klein Be składa się z szerokiej palety aromatów tworzących niesamowitą harmonię. Zapach ujawnia się delikatnymi nutami lawendy, jałowca i bergamotki, odświeżonymi miętą i mandarynką, rozświetlając serce soczystą brzoskwinią, romantyczną orchideą i jaśminem. Melodia kwiatów pozostawia posmak drewna sandałowego, piżma i bursztynu. Ten zapach można nazwać pięknym i wyrafinowanym. Jest całkowicie dyskretny i nadaje się na każdą porę dnia. Perfumy od CK staną się godnym dopełnieniem wizerunku, podkreślając wyborowość osobowości i unikalność charakteru. Rzucają wyzwanie codzienności, przekształcając zwykłe dni w wyjątkowe chwile, kiedy można odrzucić wszelkie konwencje i po prostu być sobą. Ten zapach jest stworzony dla odważnych, nowoczesnych, młodych mężczyzn i kobiet.