Dostępny
117,65zł
Gwarancja. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po jego otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.
Woda toaletowa męska Versace Pour Homme 30 ml (8011003995943)
Dostępny
117,65zł
Gwarancja. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po jego otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę.
Szlachetny i elegancki zapach Versace pour Homme powstał w 2008 roku i jest symbolem pamięci o ojcu Donatelli Versace. Prosty, bez zbędnych ekscesów, stał się symbolem Morza Śródziemnego.
Perfumy mogą być idealne dla mężczyzn sukcesu, o spokojnym charakterze, a także dla tych ludzi, którzy potrafią docenić życie ze wszystkimi jego kolorami i dziwactwami. Mężczyzna z Versace pour Homme jest zawsze szczery i bezpośredni, w trudnych chwilach na pewno poda Ci ramię i nauczy wszystkiego, co wie. Z natury tacy mężczyźni są niepoprawnymi romantykami, potrafią docenić w kobiecie nie tylko piękno, ale także jej oddanie, inteligencję, życzliwość. Zmysłowość, pewność siebie i swoich decyzji - cechy, które uzyskasz, dzięki perfumom Versace pour Homme. Mężczyźni obdarzeni takimi cechami nie mogą pozostać niezauważeni. Ich walory5 zawsze przyciągały kobiety.
Zapach zawiera nuty drzewa pomarańczowego, które tak bardzo kochał ojciec Donatelli. Oprócz nut neroli, perfumy otwierają się aromatem bergamotki i skórki cytryny. Po nich pojawiają się nuty geranium, ambry mineralnej i piżma.
Butelka zawierająca tę oryginalną kompozycję jest prosta, ale stylowa. Podobnie jak w zapachu, nie ma w nim wyrazistych akcentów i zbędnych ozdobników.
Data produkcji: 2008
Kompozycja zapachowa: fougère, drzewna
Nuty głowy: bergamotka, neroli, liść gorzkiej pomarańczy, skórka cytryny
Nuty serca: geranium, szałwia muszkatołowa, hiacynt niebieski, cedr
Nuty bazy: piżmo, ambra, drewno jaworowe
* Produkt tester może znajdować się w innym pudełku niż pokazane na zdjęciu i/lub nie mieć zakrętki jak w produkcie standardowym.