Czujny – Energiczny – UrzekającyZapach: świeży, morski, orientalny. Nowość
Reveal Men od
Calvin Klein jest również erotyczna jak i jej figlarna Alter ego, Reveal Women. Zapach opisuje napięcie, które pojawia się po pierwszym spojrzeniu i towarzyszy grze uwodzenia.
W górnych nutach zapachu znajdują się kryształy imbiru, budzące swoją palącą pikantnością i niesamowitą świeżością. Zmysły stają się głębsze, ulegając pokusie akordu soli i egzotycznego nektaru z agawy, tworząc efekt śmiałej zmysłowości i nieokiełznanej męskości. Baza zapachu wypełniona jest głębokimi i nasyconymi nutami urzekającego wetiweru i złotej ambry.
Połączenie kryształów imbiru, akordu soli i uwodzicielskiego wetiweru tworzy nową grę między świeżością a uwodzeniem.
- Nuty głowy: kryształy imbiru, mastiks, gruszkowy brandy.
- Nuty "serca": akord soli, nektar agawy, kiwano.
- Nuty bazy: haitański wetiwer, vintage akord bobów wanilii, złocista ambra.
Flakon i opakowanieDesign flakonu
Calvin Klein Reveal Men to synonim czystości, luksusu i wyrafinowania.
Podobnie jak męskość i zmysłowość, polerowane szkło gładkiego kwadratowego flakonu harmonijnie splata się z metalową nakrętką. W każdym rogu: wyrafinowane krzywizny, kontrasty i wyjątkowe doznania dotykowe. Magiczny szaro-zielony zapach umieszczony jest w środku flakonu o śmiałym minimalistycznym designie.
Kartonowe opakowanie pokryte jest mylarem o satynowym efekcie. Przednią część pudełka zdobi metaliczny prostokąt, którego kształt odpowiada kształtowi flakonu w środku.
Flakon został zaprojektowany przez Sama O'Donahue'a, biuro projektowe Established, we współpracy z kreatywnym zespołem
Calvin Klein i Coty Inc.
Kampania reklamowaStworzona przez słynny duet, Mert Alas + Marcus Piggott, drukowana kampania reklamowa dla nowego zapachu
Reveal Men uwieczniła znanego brytyjskiego aktora Charliego Hunnama w prowokacyjnej bliskości z duńską supermodelką, Doutzen Kroes.
Reklama telewizyjna, stworzona przez Jonasa Åkerlunda, kontynuuje historię, odsłaniając uwodzicielską grę woyeurów, odbywającą się na tle miejskich pejzaży. Bohaterowie są sfilmowani z okien mieszkań położonych na wyższych piętrach, ale flirt przechodzi na nowy, rzeczywisty etap, gdy Doutzen pojawia się na progu Charliego.