Na początku XX wieku ekspresja indywidualności stała się priorytetem.
Wyjątkowość i sportowa orientacja stały się uosobieniem wdzięku, stylu i przykładem wigoru ludzkiego ducha. Marka Fila doskonale podchwyciła tę ideę.
Odzież sportowa powinna uzupełniać, a nie przytłaczać sportowca. Marka działa poprzez tworzenie obuwia i odzieży zaprojektowanej tak, aby odzwierciedlała aspiracje samych sportowców.
Ideą Fila jest unikalne podejście do tworzenia produktów, które pasują do ciała jak druga skóra, ale jednocześnie zapewniają poczucie pełnej swobody.
Oryginalne produkty Fila TM są wyjątkowe dzięki nowej wizji, która wykorzystuje materiały takie jak wełna, kaszmir, tekstylia i skóra w nowy sposób. Klasyczne kolekcje stały się znane z połączenia praktyczności, wdzięku i jakości. Oryginalną ideą firmy jest rzucenie wyzwania wszystkiemu, co tradycyjne i zwyczajne, tworząc produkty o prowokacyjnym i kolorowym kierunku.
Unikalny wizerunek oryginalnych produktów Fila to jasne i odważne projekty: firma stara się przekazać swoją wizję, zgodnie z którą klasyka nie musi oznaczać konserwatyzmu, a ponadczasowe projekty mogą być nowoczesne.