Na początku XX wieku ekspresja indywidualności stała się priorytetem.
Wyjątkowość i skupienie na sporcie stały się ucieleśnieniem wdzięku, stylu i przykładem wigoru ludzkiego ducha. I marka Fila doskonale podchwyciła ten pomysł.
Odzież sportowa powinna uzupełniać, a nie przytłaczać sportowca. Marka działa poprzez tworzenie obuwia i odzieży zaprojektowanej tak, aby odzwierciedlać aspiracje samych sportowców.
Wizja Fila to unikalne podejście do tworzenia produktów, które idealnie dopasowują się do ciała, jak druga skóra, ale jednocześnie dają poczucie całkowitej wolności.
Oryginalne produkty TM Fila wyróżniają się nową wizją, w której w nowy sposób wykorzystuje się takie materiały jak wełna, kaszmir, tekstylia i skóra. Klasyczne kolekcje zasłynęły z połączenia praktyczności, elegancji i jakości. Oryginalną ideą firmy jest rzucenie wyzwania wszystkiemu, co tradycyjne i zwyczajne, tworząc produkty o prowokacyjnym i żywym kierunku.
Wyjątkowym wizerunkiem oryginalnych produktów Fila jest ich jasne i odważne wzornictwo: firma stara się przekazać swoją wizję, zgodnie z którą klasyka nie powinna oznaczać konserwatywnego, a ponadczasowe projekty mogą być nowoczesne.