Gap – amerykańska firma, największy detaliczny sprzedawca odzieży w USA i właściciel drugiej co do wielkości na świecie sieci sklepów odzieżowych.
Gap – tworzone odpowiedzialnie dla każdego pokolenia. Celem firmy jest wprowadzanie trwałych zmian, wspieranie społeczności i dążenie do bycia lepszym – zarówno dla obecnego, jak i przyszłych pokoleń.
W Gap wierzą, że marka ta jest siłą dobra, dlatego projektują produkty z najlepszych materiałów i starają się wywierać pozytywny wpływ na ludzi i naszą planetę. Zrównoważony rozwój to podróż – od wody po pranie, od włókien po fabryki – głównym celem jest produkcja ubrań, które nosisz na co dzień, ale w sposób odpowiedzialny i z szacunkiem do planety, którą dzielimy.
Firma Gap została założona w 1969 roku z prostą ideą: ułatwić znalezienie idealnej pary dżinsów – z czasem to dążenie przerodziło się w coś większego. W ciągu ponad 50 lat Gap rozrosło się do siedmiu marek, a pierwotna misja "robić więcej" przekształciła się w globalne ambicje promowania równości, inkluzywności i zrównoważonego rozwoju.
W katalogu GAP znajdziesz szeroki wybór produktów (odzież i akcesoria) dla kobiet, mężczyzn, nastolatków, dzieci i niemowląt. Nie ma sensu wymieniać całego asortymentu, ponieważ stale się on zmienia i uzupełnia. Możesz być jednak pewien, że znajdziesz tu podstawowe elementy garderoby, które łatwo łączyć w różne stylizacje na każdą okazję.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy