- Mirosław WalczakOpinia kupującego. Sprzedawca: Rozetka
Smartfon działający bezproblemowo. Solidnie wykonany.
- Stanislav GlukhovOpinia kupującego. Sprzedawca: Rozetka
Moja opinia: Dzień dobry. W zeszłym tygodniu zamówiłem telefon (od 11 lipca 2024). Strona posiadała funkcję płatności bez wyjaśnienia. W tym celu zadzwoniłem do konsultanta i zapytałem, czy mogę zapłacić przy odbiorze kartą lub gotówką. Konsultant powiedział, że tak. Wszystkie rozmowy są nagrywane i możliwe to sprawdzić. 15 lipca przyszedł kurier i powiedział, że nie mogę zapłacić kartą. Kurier pokazał moje zamówienie na tablecie i nie było tam przycisku „zapłać kartą”, natomiast w drugim zamówieniu był przycisk „zapłać kartą”. Jeszcze tego samego dnia rozmawiałam z konsultantką i powiedziała mi, że muszę uprzedzić kuriera, że płacę kartą. Jak mam go powiadomić, jeśli kurier zadzwonił do mnie 15 minut przed dostarczeniem zamówienia? I w ogóle po co mam ostrzegać kuriera? Na stronie nie ma o tym żadnej informacji, a konsultantka nie powiedziała mi o tym podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Konsultant zasugerował, żebym sam rozwiązał ten problem. Dlaczego klient powinien rozwiązywać problemy, które sprzedawca musi początkowo rozwiązać za pomocą firmy kurierskiej? Muszę jechać z Warzymic do Szczecina do bankomatu, żeby wypłacić gotówkę! Straszny!
Bardzo zła obsługa. Moje doświadczenie było bardzo negatywne. Nie mogę tego wystarczająco polecić!- Ekspert Rozetka
Dzień dobry!
Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
Prosimy o kontakt z infolinią Rozetka pod numerem +48 222 304 444 lub o skorzystanie z linku. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do zapoznania się z centrum pomocy.
Dziękujemy za zgłoszenie!