Jak być życzliwym? Książka z okienkami. Ważne pytania - Daynes Katie (9788383501505)

Dodaj opinię Kod:  428612603

Jak być życzliwym? Książka z okienkami. Ważne pytania - Daynes Katie (9788383501505)

Dodaj opinię Kod:  428612603

46,84

Dostępny

Gwarancja. Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości. 

Opis

Jak być życzliwym? Ważne pytania to pełna ciepła i mądrości książka dla dzieci, która przybliża pojęcie życzliwości i zachęca do działania na rzecz innych. Z pięknymi ilustracjami i interaktywnymi okienkami, ta książka staje się nie tylko źródłem mądrości, ale także ciekawą przygodą dla młodych czytelników.

Poprzez proste odpowiedzi na trudne pytania, książka pomaga dzieciom zrozumieć, jak ważne jest być miłym i życzliwym wobec innych. Każde z okienek kryje w sobie nową, fascynującą informację, co dodaje elementu zabawy i odkrywania.

Dzięki tej książce dzieci mogą zgłębić wartości takie jak empatia, współczucie i szacunek dla innych, a także zrozumieć, jakie korzyści niesie ze sobą bycie życzliwym. To nie tylko lektura, ale także narzędzie do budowania pozytywnych relacji międzyludzkich i rozwijania się jako osoba empatyczna i odpowiedzialna społecznie.

Jak być życzliwym? Ważne pytania to nie tylko książka, to także przewodnik, który pomaga dzieciom zrozumieć, że nawet najmniejsze gesty życzliwości mogą mieć ogromny wpływ na świat wokół nich.

Specyfikacja

Język
Autor
  • Daynes Katie
Płeć dziecka
Gatunek
  • Nauka i technika
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.