Elektroniczne szachy
Lexibook Harry Potter Electronic Chess Game z diodami LED podświetlającymi ruchy zostały zaprojektowane tak, aby ułatwić naukę i doskonalenie umiejętności gry. Wyróżniają się dzięki systemowi ELO 1800, który ocenia grę gracza.
Gracze mogą cieszyć się grą w trybie dla dwóch graczy lub walczyć z automatycznym przeciwnikiem. Dzięki 64 poziomom gry podzielonym na 4 różne style gry (normalny, agresywny, obronny i losowy), gra może być dostosowana do każdego gracza. Początkujący mogą nauczyć się grać za pomocą funkcji „ learning ”, w której gra zapewnia informacje zwrotne i sygnalizuje prawidłowe ruchy. Szachownica oferuje funkcję „podpowiedzi”, w której komputer doradza następny ruch, „take back”, która pozwala cofnąć ostatnie 2 ruchy, lub „move” do automatycznej gry. Umożliwia również naukę i ćwiczenie zasady 50 posunięć, definiuje pat, szach i mat, powtarzane ruchy i wie, jak szachować królem i hetmanem przeciwko królowi, królem i wieżą przeciwko królowi lub królem i dwoma gońcami przeciwko królowi.
Do zasilania gry wymagane są cztery baterie 1,5 V AA/LR6 (brak w zestawie).
Gra w szachy jest przydatna do doskonalenia krytycznego myślenia, planowania strategicznego i umiejętności zapamiętywania, a także jest elementem społecznościowym i konkurencyjnym dla osób w każdym wieku. Oferuje ekscytujące połączenie intelektualnego wyzwania, relaksu i możliwości nawiązania kontaktu z innymi poprzez rozgrywkę.
Główne cechy:
- elektroniczne szachy Harry Potter ze spersonalizowanymi figurami z filmu;
- diody LED wyświetlające wykonane ruchy + efekty świetlne;
- 64 poziomy trudności, podzielone na 4 różne style gry;
- 5 poziomów dla początkujących;
- tryb „treningowy”, w którym gra zapewnia informacje zwrotne i sygnalizuje prawidłowe ruchy lub umożliwia graczom podjęcie nowej próby;
- wspiera rozwój krytycznego myślenia, planowania strategicznego i umiejętności zapamiętywania;
- ekscytująca gra dla wszystkich grup wiekowych w formie intelektualnego wyzwania;
- możliwość gry dla dwóch graczy lub 1 gracza przeciwko zautomatyzowanemu przeciwnikowi;
- pozwala ćwiczyć zasadę 50 posunięć, patów, powtórzeń ruchów;
- różne funkcje: „podpowiedź”, „ take back”, która pozwala cofnąć 2 ostatnie ruchy;
- zasilanie: 4 x 1,5 V baterie AA/LR6 (brak w zestawie), do otwarcia komory baterii należy użyć śrubokręta (brak w zestawie)
- przybliżone wymiary: 34 x 34 x 3,8 cm.