Noworoczny cenopad w Rozetka!

Zestaw kreatywny Science4you Perfume Factory (5600849488776)

Kod:  434707874

Zestaw kreatywny Science4you Perfume Factory (5600849488776)

Kod:  434707874

Dostępny

58,09

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Zestaw kreatywny Science4you Perfume Factory pomoże stworzyć własny perfum. Zestaw umożliwia tworzenie fantastycznych domowych perfum i aromatycznych soli do kąpieli.

Zestaw pozwoli dziecku dowiedzieć się:
- Czym są aromaty.
- Historia perfumiarstwa.
- Technika tworzenia perfum.
- Jak przygotować olejki do masażu, wodę różaną i aromatyczne konstrukcje.
- Jak zrobić fantastyczne perfumy i sole do kąpieli.

W skład zestawu wchodzi 13 dziecięcych eksperymentów oraz 36-stronicowa książka edukacyjna. Nadaje się dla dzieci od 8 lat.

Specyfikacja

Zawartość zestawu
  • 13 dziecięcych eksperymentów i podręcznik edukacyjny
Kolor
  • Wielokolorowy
Wymiary
  • 37 x 8 x 29 cm
Ilość w opakowaniu, szt.
  • 1
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image