Gitarzyści i basiści uwielbiają budować pedalboardy, szukać nowych barw i tekstur oraz tworzyć własne, unikalne brzmienie. Z-TONE® Buffer Boost jest gotowy do podkręcenia brzmienia instrumentu na żywo dzięki nowym stopniom wejściowym z wielokrotnie nagradzanej karty dźwiękowej AXE I/O. Zmień brzmienie i teksturę swojej gitary lub basu, spakuj charakterystyczne brzmienie do jednego efektu, zwolnij miejsce na płycie lub dodaj szalone turbo doładowanie do gotowego brzmienia.
Cechy
- Wybór aktywnego lub pasywnego przetwornika
- Przedwzmacniacz mikrofonowy PURE dla przejrzystego nagrywania
- Kanał JFET dodaje ciepłe harmoniczne
- Obwód kontroli impedancji Z-Tone® tworzy szeroki zakres brzmieniowy
- Buforuje sygnał w długich pedalboardach i łańcuchach
- Wzmacniacz dla dodatkowej głośności i przesterowania
- Alternatywne wyjścia do mikserów i głośników
- Przełącznik przerwania pętli masy
Idealny front-endZ-tone Buffer Boost oferuje wysokiej jakości przedwzmacniacz instrumentalny o wyjątkowo niskim poziomie szumów własnych i najszerszym paśmie przenoszenia, a także wielowarstwową topologię odpowiednią dla wszystkich gitar, przetworników i stylów gry.
Akustyka:
Passive: dla pasywnych przetworników o dowolnym poziomie wyjściowym, od cichych vintage do najnowszych cichych humbuckerów z rozszerzonym pasmem przenoszenia.
Active: Dla aktywnych przetworników, gdzie dodatkowe stopnie wzmocnienia nie są konieczne i wymagane jest możliwie najczystsze brzmienie.
Przedwzmacniacz:Pure: przezroczysty i ultra-precyzyjny przedwzmacniacz, który nie nadaje dźwiękowi żadnych zabarwień.
Jfet: Wzmacniacz wejściowy klasy A, który dodaje harmoniczne, skupia średnie tony i ociepla dźwięk.
Teksturowane brzmienie, jakiego nigdy wcześniej nie słyszałeś
Brzmienie przetworników gitarowych w dużym stopniu zależy od impedancji. Większość wzmacniaczy ma impedancję 1 megaoma, ale pedały mają znacznie niższą impedancję. Dlatego po podłączeniu gitary do innego sprzętu zmieniają się wrażenia z gry.
Z-TONE Buffer Boost ma taką samą kontrolę impedancji jak nasza innowacyjna karta dźwiękowa AXE I/O, od 1 megaoma do 2,2 tys. omów. Ustawienie maksymalnej impedancji zapewnia zwarty, ostry i wyraźny dźwięk. Przekręć pokrętło, a usłyszysz, że dźwięk staje się pełniejszy i bardziej tłusty.
W ten sposób można uzyskać wiele odmian dźwięku z jednej gitary. Poeksperymentuj z reakcją reszty sprzętu na tę zmianę. Tak czy inaczej, brzmienie będzie odpowiednie już od pierwszego pedału.
Rozgrzej swoje strunyZ-TONE Buffer Boost może przesterować brzmienie. Ma wbudowany obwód Boost, z pokrętłem wzmocnienia do ustawiania głośności przed wzmacniaczem i pedałami.
Zawsze najlepsze brzmienieDługie kable, pedały o niskiej impedancji i złożone obwody nie mają najlepszego wpływu na jakość sygnału i mogą sprawić, że dźwięk będzie stłumiony, szumiący i matowy. Aby upewnić się, że sygnał jest zawsze krystalicznie czysty, Z-TONE Buffer Boost ma przezroczysty bufor wyjściowy. Ponadto Z-TONE Buffer Boost ma obwód True Bypass, więc gdy go nie używasz, nie wpływa on w żaden sposób na sygnał.
Więcej sposobów podłączeniaOprócz złącza Link dla wzmacniaczy i pedałów, Z-TONE Buffer Boost posiada zbalansowane wyjście XLR do podłączenia do mikserów i głośników. Dzięki niemu można grać bez wzmacniacza lub miksować czysty sygnał z przetworzonym sygnałem w miksie.
Odłączana przerwa uziemienia pomaga zwalczać szumy spowodowane pętlami uziemienia, a dodatkowe gniazdo 1/4" zapewnia elastyczność przełączania. Będziesz mógł podłączyć się do dowolnego sprzętu.
Z-TONE Buffer Boost może być zasilany baterią 9V, zasilaniem phantom +48V z miksera lub zasilaczem 9V, dzięki czemu można go wbudować w dowolny pedalboard.
Popraw swoje brzmienie raz na zawszeZ-TONE Buffer Boost nadaje się do profesjonalnej pracy w studiu. Możesz podłączyć zbalansowane wyjście do interfejsu audio i wyprowadzić sygnał do wzmacniacza w celu jednoczesnego nagrywania przez mikrofon. Czysty sygnał można następnie przetworzyć w programie AmpliTube 4, który znajduje się w zestawie - i koniec z niepotrzebnymi ujęciami.
Zastosowanie
- Domowe studio - nagrywanie gitary i basu w domowym studiu w wysokiej jakości
- Nagrywanie gitary i basu w domowym studio przez wzmacniacz i DI
- Nagrywanie gitary i basu w profesjonalnym studiu w wysokiej jakości
- Nagrywanie gitary i basu w profesjonalnym studiu przez wzmacniacz i DI
- Podłączanie gitary elektrycznej podczas występu
- Podłączanie gitary basowej podczas występu za pomocą pedalboardu
TopologiaPrzedwzmacniacz o bardzo niskim poziomie szumów, szerokim paśmie przenoszenia i bardzo niskich zniekształceniach, bufor i wzmacniacz bezpośredni z regulacją wzmocnienia i zmienną impedancją wejściową. Transformatorowe wyjście zbalansowane z izolacją galwaniczną i wyjście niezbalansowane o niskiej impedancji z elektronicznym buforowaniem. Stopnie wejściowe PURE i JFET dla pełnej przejrzystości lub dodania harmonicznych.
Specyfikacja
- Wzmocnienie wejścia/wyjścia: pojedyncze, od 1/4-calowego gniazda wejściowego JACK do obu wyjść 1/4-calowych i XLR, gdy wzmocnienie wynosi 0 dB, a Z-TONE jest w pozycji SHARP
- Zakres wzmocnienia: od -8 dB do +8 dB
- Zakres wzmocnienia: 0 dB do +10 dB
- Impedancja wejściowa - Z-TONE jest ustawiony w trybie PASYWNYM: zakres od 1 megaoma do 2,2 kOhma
- Impedancja wejściowa - Z-TONE w trybie ACTIVE: ok. 20 kOhm
- Impedancja wyjściowa, wyjście niezbalansowane: 56 omów
- Impedancja wyjściowa, wyjście zbalansowane: 600 omów
- Maksymalny poziom wejściowy przed przesterowaniem: +13 dBm przy zasilaniu phantom 48 V, +9 dBm przy zasilaniu bateryjnym 9 V.
- Zakres dynamiki: ponad 114 dB(A) dla obu wyjść, wzmocnienie wejściowe 0 dB
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne, wyjście zbalansowane, 1 kHz, +4 dBm na wejściu: 0,0033% (PURE), 0,2% (JFET)
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne, wyjście niezbalansowane, 1 kHz, wejście +4 dBm: 0,00055% (PURE), 0,2% (JFET).
- Pasmo przenoszenia: 5 Hz do 30 kHz -1 dB
- Odchylenie fazowe: 0° +/-10° od 20 Hz do 20 kHz