Przez wiele lat Ford Capri był popularnym widokiem na drogach publicznych i torach wyścigowych całego świata. Capri osiągał znaczące sukcesy w mistrzostwach Niemiec w wyścigach samochodowych. Pod koniec sezonu 1981, Team Würth-Zakspeed świętował zwycięstwo w klasyfikacji generalnej swoim Fordem Capri. Klaus Ludwig wygrał 10 z 14 wyścigów i został niekwestionowanym mistrzem. W 1982 roku Capri wystartował w 4 wyścigach, po czym został zastąpiony przez swojego następcę, Forda C100.
Już wkrótce model Carrera Digital 132 Ford Capri Zakspeed Turbo "Würth-Zakspeed Team, No.2" w skali 1:32 będzie ścigał się po zakrętach domowego toru wyścigowego. Wyposażony w przednie światła, tylne światła i światła hamowania, mniejszy samochód może osiągać czasy okrążeń długo po zachodzie słońca. Ford Capri jest kodowalny i sterowany cyfrowo, gwarantując niezrównane emocje wyścigowe wszystkim miłośnikom historycznych samochodów.