Krem do twarzy Institut Esthederm Intensive Propolis Ferulic Acid Nawilżający 50 ml (3461023492178)

Dodaj opinię Kod:  438149513

Krem do twarzy Institut Esthederm Intensive Propolis Ferulic Acid Nawilżający 50 ml (3461023492178)

Dodaj opinię Kod:  438149513

148,81

Dostępny

Opis

Nawilżający krem do twarzy Institut Esthederm Intensive Propolis Ferulic Acid to kosmetyk stworzony z myślą o kompleksowej pielęgnacji skóry, który nie tylko redukuje widoczność objawów starzenia, ale także intensywnie nawilża, wygładza i matuje skórę. Dzięki wyjątkowej formule opartej na aktywnych składnikach, ten krem zapewnia kompleksową pielęgnację, aby skóra zachowała młodzieńczy i promienny wygląd.

Jednym z kluczowych składników tego kremu jest 3% ekstraktu z propolisu, który odznacza się silnymi właściwościami oczyszczającymi, łagodzącymi i antyoksydacyjnymi. Propolis pomaga chronić skórę przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych oraz redukuje widoczność drobnych linii i zmarszczek, zapewniając jej zdrowy i promienny wygląd.

Dodatkowo, formuła kremu zawiera 1% kwasu ferulowego, który dodatkowo wspomaga działanie przeciwstarzeniowe i antyoksydacyjne. Kwas ferulowy działa synergistycznie z innymi składnikami, wzmacniając ich działanie i przyczyniając się do utrzymania równowagi skóry. Dzięki temu kremowi, Twoja skóra będzie nawilżona, wygładzona i odżywiona, a Ty będziesz cieszyć się młodzieńczym i promiennym wyglądem przez długi czas.

Specyfikacja

Rodzaj
Wiek
Obszar zastosowania
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.