Do 27.02 darmowa dostawa Kurier InPost od 89 zł!

Filtry papierowe Hario Zebrang VCF-02-50W 1-4 50 szt (4573533860589)

Kod:  439492196

Filtry papierowe Hario Zebrang VCF-02-50W 1-4 50 szt (4573533860589)

Kod:  439492196

Dostępny

17,66

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 17,66
Cena regularna : 29,00-39%
Gwarancja. 24 miesiące Wymiana/zwrot towaru w ciągu 14 dni 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Filtry papierowe Hario Zebrang VCF-02-50W 1-4 50 szt to oryginalne filtry papierowe Hario V60 do parzenia kawy w dripie Hario V60. Jest on produkowany w Japonii z papieru bielonego tlenem. Ten filtr ma rozmiar 02. Jest również bardzo łatwy w utylizacji. Włóż filtr stożkowy do kubka niekapka Hario 02 i dodaj wodę przed rozpoczęciem procesu parzenia, aby upewnić się, że pyszna kawa nie ma posmaku papieru. Następnie dodaj fusy i zalej gorącą wodą. Po 2-3 minutach będziesz cieszyć się najlepszą kawą bez osadu.

Specyfikacja

Typ dostawy
Kolor
Dodatkowe cechy
  • Wykonany z bielonej (tlenem) pulpy papierowej;
    Rozmiar jest kompatybilny z Hario V60-02;
    Filtry te zapewniają przepływ czystej wody, umożliwiając przygotowanie czystego i smacznego napoju.
Materiał filtrów
  • 100% celuloza
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image