Noworoczny cenopad w Rozetka!

Butelka do zaparzania Hario Mizudashi z filtrem czerwona 750 ml (4977642034419)

Kod:  453201419

Butelka do zaparzania Hario Mizudashi z filtrem czerwona 750 ml (4977642034419)

Kod:  453201419

Dostępny

68,43

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 71,65-4%
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Hario oznacza po japońsku „Król Szkła”. Od momentu założenia w 1921 roku, ta japońska firma produkuje najwyższej jakości szklane produkty dla konsumentów i do użytku przemysłowego. Pourover V60 jest jednym z najpopularniejszych wynalazków w dziedzinie parzenia kawy.

Butelka do zaparzania Hario Mizudashi to oryginalne rozwiązanie do parzenia herbaty metodą drip cold.
Butelka, która kształtem przypomina karafkę do wina, wykonana jest ze szkła borokrzemowego.
Pod silikonową dyszą w butelce znajduje się plastikowy filtr, który stanowi barierę dla liści herbaty przed dostaniem się do pojemnika z gotowym napojem.
Metoda parzenia herbaty na zimno gwarantuje czysty smak napoju bez aromatów.

Gotowy napój w butelce można przechowywać w lodówce i podawać w butelce.

Specyfikacja

Pojemność, ml
Liczba porcji
Materiał obudowy zaparzacza
  • Żaroodporne szkło / Silikon
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image