Jabra Biz 2300 to zestaw słuchawkowy zaprojektowany z myślą o potrzebach call center i pracujących w nich operatorów.
Trwałość i niezawodność
Konstrukcja Jabra Biz 2300 pozwala zestawowi słuchawkowemu wytrzymać trudne warunki intensywnej pracy w call center, co oznacza mniej wymian sprzętu, krótsze przestoje dla Ciebie i Twojego zespołu oraz niższe koszty całkowite posiadania.
Wzmocniony kabel jest odporny na trudne warunki pracy w call center, chroniony przed kołami krzeseł biurowych, ostrymi przedmiotami i innymi codziennymi zagrożeniami.
Ramię mikrofonu można obracać o 360 stopni bez ryzyka jego uszkodzenia. Nazywamy to FreeSpin.
Komfort operatorów przez cały dzień
Niezwykle lekka konstrukcja i dyskretny design zmniejszają zmęczenie pracowników i zwiększają efektywność rozmów telefonicznych.
Masa zestawu w wersji mono wynosi zaledwie 49 g, a w wersji duo – 68 g.
Regulowany pałąk i ramię mikrofonu pozwalają na maksymalny komfort noszenia.
Panel sterowania umożliwia regulację głośności, wyciszanie dźwięku podczas rozmowy oraz korzystanie z innych funkcji.
Technologia PeakStop eliminuje nagłe głośne dźwięki, zanim dotrą do Twoich uszu: każdy dźwięk głośniejszy niż 118 dB jest filtrowany.
Wysokiej jakości dźwięk
Aby uzyskać naturalne brzmienie mowy i wyższy poziom satysfakcji klientów, niezbędne są funkcje redukcji szumów w głośniku i mikrofonie. W Jabra Biz 2300 są one dostępne.
Szerokopasmowe audio HD voice pozwala zrozumieć każde słowo rozmówcy.
Głośniki redukują hałas tła, dzięki czemu możesz skupić się na rozmowie.
Specjalnie zaprojektowane filtry redukcji szumów w mikrofonie Air Shock eliminują szum oddechu i trzaski.