Dylan Blue marki Versace to męska woda toaletowa należąca do rodziny Aromatic Fougère. Jest to zapach, który łączy w sobie nuty o wysokiej intensywności z delikatnymi aromatami, tworząc idealną równowagę między nimi. Uosabia nową wizję męskości Versace, silnego, uwodzicielskiego mężczyzny z charakterem.
Zapach ten został wprowadzony na rynek w 2016 roku. Jego premiera miała być towarzyszem Erosa, jednego z najpopularniejszych męskich zapachów marki, podkreślając jego przeciwstawne oblicza, aby dotrzeć do szerszej publiczności. Rezultatem są wysublimowane perfumy, przepełnione energią i osobowością, przywołujące na myśl współczesnego, nieformalnego i miejskiego mężczyznę.
Piramida zapachowa rozpoczyna się od świeżych i dynamicznych aromatów, takich jak nuty wodne, kalabryjska bergamotka, grejpfrut i liście figi, przyjemna świeżość, która ustępuje miejsca bardziej pikantnemu i stymulującemu sercu, ze zmysłowymi i męskimi aspektami, stworzonymi przez połączenie nut takich jak fiołek, egipski papirus, paczula, czarny pieprz i ambroksan. Wreszcie, jego baza, składająca się z piżma, kadzidła, fasoli tonka i szafranu, utrzymuje te same linie, co nuty środkowe, dodatkowo wzmacniając jego najbardziej zmysłową stronę.
Mężczyzna Dylan Blue doskonale radzi sobie w każdej sytuacji. Lubi mieć władzę i kontrolę, narzucać swoje zasady w codziennym życiu i, dlaczego nie? Być w centrum uwagi.
Do swojej kampanii reklamowej Versace zgromadziło najbardziej znane gwiazdy ze świata mody i sportu. Kobiece i męskie twarze ożywiły ten czarno-biały film. Wśród najbardziej znanych są Gigi Hadid, Alan Jouban i Levi Morgan.
Butelka jest rzeźbiona prostymi, czystymi liniami, a jej szkło przybiera intensywny śródziemnomorski błękit, który symbolizuje morze, jego siłę, intensywność i odwagę.