Do 27.02 darmowa dostawa Kurier InPost od 89 zł!

Krem do twarzy Chanel Le Lift Pro przeciwstarzeniowy 50 g (3145891417401)

Kod:  472662494

Krem do twarzy Chanel Le Lift Pro przeciwstarzeniowy 50 g (3145891417401)

Kod:  472662494

Dostępny

572,25

Gwarancja. Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości. 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Wysoce skuteczny krem do twarzy Le Lift Pro Creme Volume popularnej marki Chanel to innowacyjny produkt kosmetyczny, który skutecznie zwalcza wyraźne oznaki zmian związanych z wiekiem i poprawia właściwości strukturalne skóry. Został stworzony na bazie opatentowanego kompleksu Melipona, który zawiera unikalny enzym wytwarzany przez pszczoły Melipona.

Właściwości Le Lift Pro Creme Volume marki Chanel:
- aktywna, innowacyjna, bezzapachowa formuła;
- poprawia jędrność i elastyczność skóry;
- wygładza zmarszczki;
- działa liftingująco;
- ma silne właściwości ujędrniające;
- stymuluje syntezę włókien kolagenowych;
- przyspiesza proces naturalnej regeneracji naskórka;
- zwalcza wolne rodniki;
- zapewnia jedwabistą, aksamitną i promienną skórę.

Specyfikacja

Seria
  • Le Lift
Klasa kosmetyków
Rodzaj
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image