Najpiękniejsze Prezenty na Dzień Kobiet 2025

Zestaw gier planszowych Ramiz Mega 16 w 1 Planszówki + Gry karciane i logiczne (5903864954104)

Kod:  485968584
Liczba graczy

Zestaw gier planszowych Ramiz Mega 16 w 1 Planszówki + Gry karciane i logiczne (5903864954104)

Kod:  485968584

Dostępny

32,69

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką : 33,70-3%
Gwarancja. Wymiana/zwrot towaru w ciągu 14 dni 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Mega zestaw gier planszowych 16 w 1
Zestaw gier planszowych 16 w 1 jest propozycją dla 3-latków oraz starszych dzieci, a nawet dorosłych. To świetna rozrywka na wartościową zabawę z dziećmi, wspólne zimowe wieczory lub spotkania ze znajomymi. Do wyboru jest aż 16 gier z akcesoriami, które wciągną na długie godziny.

Rozrywka dla dzieci i dorosłych
1. Szachy
Ustawia się planszę do gry tak, aby pole w narożniku po lewej stronie zawodnika było czarne. Ustawia się według instrukcji po 8 pionów i 8 figur: króla, hetmana, 2 skoczki, 2 gońce, 2 wieże. Białe wykonują posunięcie jako pierwsze. Celem gry jest mat króla przeciwnika, czyli sytuacja, w której nie może on wykonać żadnego poprawnego ruchu, po którym byłby na bezpiecznej pozycji.

Piony zwykle poruszają się o jedno pole do przodu. Wieże o dowolną liczbę pól w pionie i poziomie. Skoczki ruszają się w sumie o 4 pola w kształcie litery "L". Gońce idą po przekątnej o dowolną liczbę. Hetman porusza się dowolnie po planszy, natomiast król o 1 pole w każdym kierunku.

2. Szachy arbuzowe
Potrzebna będzie plansza oraz po 6 białych i czarnych pionów, które układa się wg instrukcji. Celem gry jest unieruchomienie pionów przeciwnika. Otoczone piony wroga są przejmowane, a wygrywa się po zdobyciu 4 pionów przeciwnika.

Logiczne gry wymagają myślenia
3. Gwiazda 26
W grze udział biorą pionki z numerami 1-12, które należy układać na planszy w odpowiedni sposób. Chodzi o uzyskanie w sumie liczby 26 w każdym rzędzie. Istnieje 80 rozwiązań dla tej logiczno-matematycznej zagadki. Gra Gwiazda 26 jest odpowiednia dla dzieci ok. 5 lat.

4. Gęś
Gra rozgrywana jest na planszy o 64 polach. Gracze naprzemiennie rzucają kostką i przemieszczają pionki o wylosowaną ilość pól. Celem gry jest przejście na koniec planszy jako pierwszy, zgodnie z regułami gry. By to osiągnąć, trzeba omijać "pechowe" pola, a starać się stawiać pion na polach "szczęśliwych". Reguły określają utratę kolejki rzutu, cofnięcie się lub przejście do przodu o określoną liczbę pól, rozpoczęcie gry od początku i inne zmienne.

5. Węże i drabiny
Jest to gra skierowana dla 2 lub więcej graczy. Należy umieścić pionki na polu nr 1. Gracze rzucają kostką i przesuwają pionki o wylosowaną liczbę. Pola z drabiną wiodą gracza w górę planszy, natomiast z te wężami spychają w dół. Będąc blisko końca, trzeba wylosować dokładnie taką liczbę, ile pól zostało do mety. Kto pierwszy, ten lepszy.

Planszowe gry strategiczne
6. Warcaby (2-rzędowe)
Potrzebna jest plansza do gry i po 8 białych i czarnych pionów. Układa się je naprzemiennie, a pierwszy ruch wykonują białe. Piony mogą poruszać się o 1 po przekątnej do przodu, na wolne pola. Bicie pionem następuje przez przeskoczenie sąsiedniego piona przeciwnika na pole znajdujące się tuż za nim. Można bić zarówno do przodu, jak i do tyłu. Wygrywa osoba, która zbije więcej pionów.

7. Zwierzęta
Do gry wykorzystuje się planszę oraz 16 pionków z naklejkami zwierząt. Każdy dostaje po 8 zwierząt, które rozmieszcza się wg instrukcji. Gra polega na różnej sile zwierząt, która decyduje, kto zbija pionka. Kolejność siły jest następująca – słoń > lew > tygrys > gepard > wilk > pies > kot > mysz > słoń. Wygrywa ten, kto zbije lub uwięzi w jaskini więcej pionków.

8. Gra wojenna
Na planszy układa się 1 czarny i 3 białe pionki. Czarne ruszają się we wszystkich kierunkach, a białe nie mogą się cofnąć. Rozgrywka polega na walce, gdzie białe pionki starają się otoczyć czarne, a tamte muszą uciec z kręgu przeciwnika.

Klasyczne i zupełnie nowe rozgrywki
9. Morris dziewięciu mężczyzn
Potrzebnych jest 9 białych i 9 czarnych pionów. Losuje się rozpoczynającego. Gracze rozmieszczają na przemian swoje piony na polach. Jeśli komuś uda się ustawić swoje 3 piony w linii (młynek), może zdjąć z planszy dowolny pion przeciwnika. Uczestnik nie może zabrać pionów, które są już w rzędzie po 3. Po ustawieniu wszystkich pionów można przesuwać je o 1 pole w każdym kierunku. Komu zostaną tylko 2 piony lub straci możliwość ruchu, przegrywa.

10. Chińczyk
Liczba graczy to 2-4 osoby, każdy dostaje po 4 pionki w różnych kolorach. Gracze rzucają kostką i ruszają z pól startowych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Jeśli gracz wylosuje 6, rzuca kostką ponownie i porusza się dalej o wskazaną wartość lub kładzie kolejny pion na planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy wszystkimi pionami dotrze do celu, czyli domu.

Wspólna zabawa i rywalizacja
11. Warcaby (3-rzędowe)
Na planszy do gry ustawia się naprzemiennie po 12 białych i czarnych pionów. Poruszają się po przekątnej o 1 pole w przód. Bicie następuje poprzez przeskoczenie piona przeciwnika na puste pole znajdujące się za nim. Bić można zarówno do przodu, jak i do tyłu. Gracz przegrywa, gdy straci wszystkie piony lub gdy nie może wykonać ruchu, ponieważ wszystkie jego piony są zablokowane.

12. Złap tygrysa
Rozgrywka z zasadami podobnymi do "Gry wojennej", lecz wykorzystuje się większą ilość czarnych i białych pionków. Tygrys, czyli biały pionek, zbija psa w kolorze czarny, aby wydostać się z pułapki. Wygrywają tygrysy, kiedy żaden pies ich nie otacza lub został tylko 1 przeciwnik. Psy wygrywają, gdy uwiężą wszystkie tygrysy w pułapce lub zablokują im ruchy.

13. Pięć w rzędzie
Do tej gry dołączono specjalną plastikową planszę z otworami. Przygotowuje się po 20 białych i czarnych pionków. Każdy gracz ma swój kolor i wrzuca je do ramki na zmianę z przeciwnikiem. Gra polega na ułożeniu 5 pionków danego koloru w rzędzie, zarówno w pionie, poziomie lub po skosie.

Emocjonujące gry karciane
14. Calc 24
Trzeba wyjąć z talii jokery z 52 karty położyć na stole. Gracze wybierają po 4 karty z puli. Wygrywa uczestnik, który otrzyma z kart jako pierwszy dokładny wynik 24. Wartości punktowe poszczególnych kart to - walet 11 pkt., dama 12 pkt., król 13 pkt., as 1 pkt.

15. Kot rybak
Należy rozłożyć pełną talię i porozdawać karty uczestnikom. Jeśli któraś z kart gracza ma taką samą wartość, jak karta pokazana w linii, może ją zabrać. Wygrywa osoba, kto zdobędzie wszystkie karty lub więcej od pozostałych graczy.

16. Most
Gra się talią 52 kart bez jokerów. Każdy z graczy zaczyna od 13 kart. Zgodnie ze wskazówkami zegara pierwszy uczestnik pokazuje wybraną kartę ze swojej puli. Kolor karty jest obowiązujący w tej rundzie, co oznacza, że gracze po kolei będą wystawiać 1 swoją kartę w tym samym odcieniu. Jeśli nie ma się w puli danego koloru, kładzie się na stół inną kartę, lecz będzie ona uznana za najsłabszą. Rundę wygrywa osoba z kartą o najwyższym numerze, zgodna kolorystycznie. Rozgrywka trwa w sumie 13 rund.

Wszystkie ulubione gry w komplecie
Pełna zawartość mega zestawu 16 gier planszowych, wraz z wymiarami części, udostępniamy ponizej:
- podstawka do plansz oraz plansza do gry "5 w rzędzie" – ok. 26.5 x 25 cm,
- 5 dwustronnych plansz – ok. 25 x 25 cm,
- 130 pionków (po 50 żółtych, 40 białych i 40 czarnych) – - każdy ok. 2 cm średnicy,
- kostka do gry,
- karty do pokera,
- naklejki na pionki,
- instrukcja,
- opakowanie – ok. 27.5 x 27.5 x 5.5 cm.

Specyfikacja
Minimalny wiek 3 lata +.
Płeć chłopiec, dziewczynka.
Minimalna liczba graczy 1.

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image