Po przełomowej premierze wyczekiwanej gamy szminek Gucci w sklepach, firma macierzysta Coty ogłosiła, że ekscentryczna włoska marka modowa doda do swojego asortymentu dwa limitowane świąteczne odcienie Rouge à Lèvres Lunaison.
Dyrektor kreatywny Gucci, Alessandro Michele, wprowadził na rynek Gucci Beauty z trzema kolekcjami szminek: Rouge à Lèvres Satin, Rouge à Lèvres Voile i Baume à Lèvres.
Do tych kolekcji Michele dodał nową indywidualną formułę, która „łączy ducha wyrażania siebie z błyszczącą i radosną energią świąt”.
Według Coty, ta lśniąca formuła, która zapewnia „jasny i intensywny kolor za jednym pociągnięciem”, jest pokryta „opalizującym i błyszczącym brokatem dla aksamitnie połyskującej tekstury”.
Formuła tej pomadki jest nasycona kombinacją trzech różnych rodzajów brokatu, które tworzą „trójwymiarową błyszczącą warstwę intensywnego koloru na ustach” - dodaje Gucci.
Bogata i kremowa konsystencja rozpływa się na ustach, pokrywając je ultracienką warstwą połysku i blasku, a błyszczące odcienie wyglądają odważnie i nieoczekiwanie, gdy je nakładasz.
Według Coty, dwa odcienie Rouge à Lèvres Lunaison symbolizują linię Gucci Beauty i pasję dyrektora kreatywnego do „prawdziwego, błyszczącego koloru”.
25 Goldie Red to klasyczny czerwony odcień wybrany przez Michele, a 710 Fay Turquoise to nieoczekiwany odcień niebieskiego wzbogacony brokatową formułą.
Złote tubki kolekcji Rouge à Lèvres Satin inspirowane stylem Art Deco otrzymały kolorowe wykończenie, z fuksjową nasadką dla 25 Goldie Red i zieloną dla 710 Fay Turquoise.