Wiosenna wyprzedaż 2025 do -50%

Krem do twarzy z filtrem SPF Urgo Foto Age Prevention nawilżający 45 ml (5904194110222)

Kod:  491295734

Krem do twarzy z filtrem SPF Urgo Foto Age Prevention nawilżający 45 ml (5904194110222)

Kod:  491295734

Dostępny

81,48

Gwarancja. Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości. 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Foto Age Prevention Antyoksydacyjno-Nawilżający lekki krem SPF50 do skóry twarzy, szyi i dekoltu, idealny do codziennej pielegnacji. Krem skutecznie hamuje procesy fotostarzenia zapobiegające powstawaniu zmarszczek.

Działanie filtrów i składników aktywnych:
- skutecznie hamuje procesy fotostarzenia zapobiegając powstawaniu zmarszczek;
- redukuje stres oksydacyjny;
- intensywnie nawilża skóre;
- idealny pod makijaż;
- chroni przed hiperpigmentacją zapobiegając powstawaniu przebarwień;
- wyrównuje koloryt skóry.

Nieperfumowany. Delikatnie wyczuwalny zapach pochodzi od składników aktywnych. Lekka, szybko wchłaniająca się formuła kremu idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry.

Specyfikacja

Seria
  • Foto Age Prevention
Klasa kosmetyków
Rodzaj
Kategoria
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image