Zombicide: Green Horde – No Rest for the Wicked
Nowe zagrożenia dla ocalałych!
Zaraza zombie nie oszczędza nikogo – od ludzi po orków, aż po najstraszniejsze bestie. W rozszerzeniu Zombicide: Green Horde – No Rest for the Wicked pojawiają się nowe przerażające wyzwania dla ocalałych. Teraz nekromantyczny smok, widmowi szwędacze, których można zranić tylko magią, oraz hordy zombi szczurów będą siać terror w waszych rozgrywkach.
Na szczęście na pomoc przybywa nowa, potężna broń – balista, która może uratować bohaterów w krytycznych momentach.
Rozszerzenie można łączyć zarówno z Zombicide: Black Plague, jak i Zombicide: Green Horde.
Cechy gry
Nowe wyzwania – przerażający nekrosmok i spektralne zombie wymagają nowych strategii.
Nowe zagrożenia – nieumarłe szczury, które pojawiają się w morderczych hordach.
Nowa broń – balista to potężna broń, która może zmienić losy bitwy.
Kompatybilność – można łączyć z Black Plague i Green Horde.
Zawartość pudełka
32 karty zombie.
5 kart słabych punktów.
9 kart gruzu/kompasu.
1 karta balisty.
35 figurek, w tym nekrosmok, widmowi szwędacze i zombie szczury.
Informacje o grze
Typ: Gra kooperacyjna, strategiczna.
Liczba graczy: 1 - 6.
Czas rozgrywki: 60 minut.
Wiek: od 14 lat.
Autorzy: Raphael Guiton, Jean-Baptiste Lullien, Nicolas Raoult.
Seria: Zombicide.
Ważne informacje
Gra zawiera małe elementy – nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat.
Rozszerzenie wymaga podstawowej wersji gry Zombicide: Black Plague lub Zombicide: Green Horde.
Czy masz odwagę zmierzyć się z hordami nieumarłych w ich najstraszniejszej formie?