Tester diagnostyczny ze standardowym 16-pinowym złączem, kompatybilny z większością samochodów zgodnych z protokołem OBDII i EOBD. Wystarczy podłączyć go do złącza diagnostycznego (16 PIN), aby uzyskać dostęp do kluczowych danych o pracy silnika, błędach systemowych oraz gotowości pojazdu do testów emisji. Nie wymaga baterii.
- Pełna kompatybilność z większością samochodów zgodnych z protokołem OBDII i EOBD, sprzedawanych w Europie po 2000 roku
- Szybka identyfikacja usterki i skuteczna diagnostyka pojazdu
- Odczyt kodów DTC, wyłączenie kontrolki Check engine
- Szeroki zakres napięcia (8V – 25V)
- Sprawdzanie status I/M
- Menu w wielu językach
Precyzyjna diagnoza silnika i skrzyni biegówTen innowacyjny produkt umożliwia precyzyjną diagnozę silnika i skrzyni biegów. Użytkownik może odczytywać i usuwać zapisane kody błędów (DTC), a także zapoznać się z ich pełnymi definicjami , co znacznie ułatwia identyfikację usterek. Po usunięciu usterki tester umożliwia również wyłączenie kontrolki CHECK ENGINE. Urządzenie oferuje również podgląd danych z czujników w czasie rzeczywistym – obsługując aż 249 typów parametrów. Możliwe jest również przeglądanie danych z tzw. zamrożonego obrazu (freeze frame) oraz sprawdzanie statusu monitorów I/M, co bywa pomocne podczas przygotowań do przeglądu technicznego. Tester pozwala także na odczytanie kluczowych informacji o pojeździe, takich jak numer VIN, numer identyfikacji kalibracji (ID) oraz numer weryfikacji kalibracji (CVN), co bywa nieocenione przy serwisowaniu i weryfikacji zgodności z dokumentacją pojazdu.
Nasze urządzenie ma wiele zalet :
- Prosta i intuicyjna obsługa,
- Duży i czytelny wyświetlacz LCD 2.4'',
- Nie wymaga dodatkowego zasilania bateryjnego,
- Precyzyjny i wiarygodny odczyt danych,
- Wszechstronność zastosowań,
- Menu w wielu językach
Precyzyjny i wiarygodny odczyt danych, prosta intuicyjna obsługaIdealne narzędzie dla każdego, kto dokładnie chce znać aktualny stan swojego silnika, nie tylko dla specjalistów. Już teraz możesz w łatwy sposób sprawdzić przyczynę problemu i uniknąć poważnych awarii oraz kosztownej diagnostyki np. w warsztacie samochodowym. Dzięki obsłudze wszystkich podstawowych protokołów OBDII i EOBD, urządzenie współpracuje z większością samochodów benzynowych i diesla produkowanych po 2000 roku.
Tester jest kompatybilny z samochodami wyposażonymi w złącze OBDII:
- Od 2003 roku do teraz (OBDII): Abarth, Acura, Alfa Romeo, Aston Martin, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Daewoo, Daihatsu, Dodge, Ferrari, Ford, Jaguar, Jeep, Lamborghini, Land Rover, Lincoln, Mercedes, Mini, Opel, Porsche, SAAB, Seat, Skoda, Smart, Volkswagen, Volvo
- Od 2005 roku do teraz (OBDII): Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, KIA, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Ssangyong, Subaru, Suzuki, Toyota
- Od 2006 roku do teraz (OBDII): Citroen, Dacia, Fiat, Lancia, Peugeot, Renault
Wyświetlacz LCD, Szybka Wykrywalność Awarii, Kompaktowa lekka obudowaCzytelny wyświetlacz LCD z polskim menu, prosty i intuicyjny interfejs oraz kierunkowe przyciski pozwalają łatwo poruszać się po menu i odczytać wyniki. Informacje prezentowane są w sposób przejrzysty, co pozwala szybko zidentyfikować błędy i sprawdzić podstawowe parametry pracy silnika, jak i bardziej zaawansowane odczyty.
Protokoły komunikacyjne wspierane przez urządzenie :
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud)
- ISO14230-4 KWP (5 bit init,10.4 kbaud)
- ISO14230-4 KWP (fast init,10.4 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11 bit, 500 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29-bit, 500 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11-bit, 250 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29-bit, 250 kbaud)
Kompaktowa i lekka obudowa, bezpieczne użytkowanie,Posiadanie własnego narzędzia diagnostycznego w wielu przypadkach jest w stanie uratować Cię przed wieloma nieprzyjemnymi sytuacjami. Dzięki kompaktowym wymiarom i niewielkiej wadze, możesz go przechowywać w schowku w samochodzie na wypadek awarii w terenie by szybko zidentyfikować źródło problemu. Co więcej, podczas zakupu używanego pojazdu możesz szybko sprawdzić historię błędów, obecność ukrytych usterek i gotowość systemów (I/M readiness), co daje realny obraz stanu pojazdu przed zakupem. Mały koszt – wielka korzyść!
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy