Czyści silnik od środka i usuwa osady z otworów olejowych, łożysk, obszaru pierścieni tłokowych itp. Zmniejsza hałas silnika i zużycie oleju, poprawia kompresję i zwiększa niezawodność działania pojazdu. Pozwala świeżemu olejowi w pełni wykorzystać swój potencjał po wymianie oleju.
Nadaje się do wszystkich silników benzynowych i wysokoprężnych z filtrem cząstek stałych (DPF/GPF) i bez niego. Zapewnia doskonałą funkcję hydrauliczną układów sterowanych olejem, takich jak VVT, VANOS i podobne. Można go bezpiecznie stosować w pojazdach z paskiem zębatym pracującym w oleju. 500 ml wystarcza na maksymalnie 5 l oleju. Przetestowany do stosowania z konwerterami katalitycznymi i turbosprężarkami.
- nadaje się do filtrów cząstek stałych w silnikach Diesla,
- łatwy w użyciu,
- bardzo ekonomiczny,
- nie atakuje powszechnie stosowanych materiałów uszczelniających,
- delikatne czyszczenie,
- przetestowano pod kątem turbosprężarek i konwerterów katalitycznych,
- szybkie czyszczenie.
Aplikacja
500 ml wystarcza na maksymalnie 5 l oleju. Dodać do oleju silnikowego w temperaturze roboczej przed wymianą oleju. Po dodaniu produktu pozostawić silnik na biegu jałowym przez 10–15 minut, w zależności od stopnia zanieczyszczenia. Następnie wymienić olej i filtr. Kompatybilny ze wszystkimi dostępnymi w sprzedaży olejami silnikowymi.
Nie nadaje się do motocykli z mokrym sprzęgłem!
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy