Mopar ATF+4 – olej przekładniowy opracowany specjalnie do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów samochodów Chrysler/Dodge/Jeep/Plymouth. Mopar ATF+4 zostało specjalnie opracowane w celu zapewnienia optymalnej wydajności automatycznych skrzyń biegów produkowanych przez Chrysler . Jego unikalny pakiet dodatków zapewnia odpowiednie właściwości cierne, doskonałą płynność w niskich temperaturach i niezawodną ochronę przed zużyciem, wymagane zgodnie ze specyfikacją Chrysler MS-9602 lub wcześniejszymi specyfikacjami Chrysler MS-7176 (Mopar ATF+, Mopar ATF+2,
Zalety i korzyści: Doskonała płynność przy niskich temperaturach rozruchu i wysokich temperaturach roboczych. Bardziej płynna i szybsza zmiana biegów oraz lepsza sterowność pojazdu, zwiększona wydajność automatycznej skrzyni biegów Chrysler. Dobra stabilność lepkości. Doskonała odporność na utlenianie, a także na wysokie temperatury. Niezawodna ochrona przed rdzą i korozją. Zapewnia odpowiednią ochronę przed zużyciem, aby zapewnić maksymalną żywotność automatycznej skrzyni biegów. Zastosowanie: Większość starszych modeli Jeep i Dodge jest kompatybilna wstecznie z Mopar ATF+4 — w 100% syntetycznym płynem zastępującym ATF+, ATF+2, ATF+3 do samochodów Chrysler. Innymi słowy, należy stosować Mopar ATF+4 wszędzie tam, gdzie wcześniej zalecano stosowanie wymienionych płynów.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy