Back to School 2025 – szkolne hity i promocje
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 14
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 1
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 2
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 3
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 4
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 5
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 6
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 7
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 8
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 9
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 10
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 11
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 12
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 13
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 14
Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME) - obraz 1

Czujnik CMOS BSI (17,3 x 13,0 mm), 25,2 MP / Obiektyw Panasonic Leica DG Vario-Elmarit 12-60 mm f/2,8-4 ASPH. POWER OIS / Obsługa kart pamięci SD/SDHC/SDXC / 3-calowy dotykowy, odchylany wyświetlacz LCD / Wideo 6K / Wi-Fi / Bluetooth / Zasilanie baterią litowo-jonową / 138,4 x 100,3 x 99,6 mm, 721 g (sam korpus) / Czarny

Aparat fotograficzny Panasonic Lumix DC-GH7 + Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S. (DC-GH7ME)

Kod:  539065634
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Gwarancja. 5 lat. Wymiana/zwrot towaru w ciągu 14 dni. 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Mobilność spotyka się z kunsztem.
Flagowy aparat hybrydowy LUMIX, wyposażony w 25,2-megapikselową matrycę CMOS BSI z PDAF, wewnętrznym nagrywaniem w formacie ProRes RAW HQ i pierwszym na świecie 32-bitowym nagrywaniem zmiennoprzecinkowym*, umożliwia tworzenie wysokiej jakości i wydajnych treści przy minimalnych regulacjach.
* Dotyczy aparatu cyfrowego z wymiennym obiektywem od 5 czerwca 2024 r. Zgodnie z badaniami firmy Panasonic. W przypadku użycia z adapterem mikrofonu XLR DMW-XLR2 (sprzedawanym oddzielnie).

Flagowy aparat hybrydowy do profesjonalnego tworzenia treści

Lepsza jakość treści
Hybrydowy autofokus z detekcją fazy aparatu LUMIX GH7 stale śledzi obiekty, rejestrując je szybko i dokładnie. Funkcja Dynamic Range Boost zapewnia szeroki zakres dynamiki w całym zakresie czułości ISO.

Wydajny przepływ pracy
Wewnętrzne nagrywanie w formacie ProRes RAW HQ, 32-bitowe nagrywanie zmiennoprzecinkowe* itp. można wykonywać w pamięci wewnętrznej aparatu, co pozwala na tworzenie wysokiej jakości i wydajnych treści przy minimalnych ustawieniach.
* Wymagany DMW-XLR2.

Wyjątkowa niezawodność
Łączy kompaktową obudowę z konstrukcją rozpraszającą ciepło, aby zapewnić długotrwałe nagrywanie nawet przy dużym obciążeniu (4:2:2 10-bit C4K/4K 60p/50p, ProRes RAW HQ).

System hybrydowego AF fazowego
Najważniejszą rzeczą w autofokusie jest niezawodność. Oprócz AF kontrastowego, LUMIX GH7 posiada system AF z detekcją fazy, który znacznie poprawia śledzenie obiektu i technologię pomiaru ekspozycji. Aparat może uchwycić obiekt nawet w trudnych warunkach z wieloma obiektami i zapewnia dokładną transmisję nawet przy podświetleniu lub słabym oświetleniu.

Produkcja wysokiej jakości treści
LUMIX GH7 jest wyposażony w zupełnie nowy przetwornik obrazu. Nowy przetwornik CMOS BSI o rozdzielczości 25,2 MP zapewnia bogatsze odwzorowanie tonalne i ulepszoną wydajność autofokusa z detekcją fazy, pomagając w tworzeniu wysokiej jakości treści.

Bogatsza ekspresja tonalna.
Tryb Dynamic Range Boost rejestruje dwa rodzaje obrazów podczas jednej ekspozycji i łączy je w czasie rzeczywistym, tworząc obrazy o bogatej rozpiętości tonalnej, nawet w scenach o dużych różnicach jasności. W przypadku zdjęć pozwala to na bogatszą ekspresję tonów cieni w danych RAW. W przypadku filmów pozwala to na uzyskanie ponad 13 stopni przysłony w trybie V-Log/V-Gamut*. Szeroki zakres dynamiki jest osiągany w całym zakresie czułości ISO.
* Podczas nagrywania wideo z prędkością powyżej 60 kl./s (w tym VFR), zakres dynamiki będzie wynosić ponad 12 stopni. Funkcja wzmocnienia zakresu dynamiki nie jest aktywowana podczas nagrywania wideo HFR/VFR z prędkością 61 kl./s lub wyższą ani podczas zdjęć seryjnych w trybie SH. Funkcja ta nie jest aktywowana również przy czasach otwarcia migawki dłuższych niż 1/15 podczas robienia zdjęć, w zależności od czułości ISO. Ta funkcja jest aktywowana automatycznie.

Nagrywanie w formacie ProRes RAW HQ w
pamięci wewnętrznej aparatu. Wideo w formacie ProRes RAW HQ w rozdzielczości 5.7K 30p można nagrywać w pamięci wewnętrznej aparatu, co daje swobodę uchwycenia chwili jednym naciśnięciem przycisku, przy minimalnej konfiguracji i bez potrzeby korzystania z urządzeń zewnętrznych. Ulepszona kompatybilność z gimbalem również rozszerza zakres ekspresji. Nagrywanie na karcie SD nie jest dostępne. Apple i ProRes są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Apple Inc. w Stanach Zjednoczonych i/lub innych krajach.

Pierwsze na świecie 32-bitowe nagrywanie zmiennoprzecinkowe*
W połączeniu z DMW-XLR2 (sprzedawanym oddzielnie) aparat LUMIX GH7 oferuje pierwsze na świecie 32-bitowe nagrywanie zmiennoprzecinkowe*, co poprawia jakość i wydajność całego przepływu pracy. Dzięki szerokiemu zakresowi dynamiki 32-bitowy format zmiennoprzecinkowy rejestruje więcej informacji od cichych do głośnych dźwięków, eliminując potrzebę żmudnych regulacji poziomu podczas nagrywania dźwięku.
* Dla aparatu cyfrowego z wymiennym obiektywem, stan na 5 czerwca 2024 r. Zgodnie z badaniami firmy Panasonic. W przypadku użycia z adapterem mikrofonu XLR DMW-XLR2 (sprzedawanym oddzielnie).

Nagrywanie ARRI LogC3

Za pomocą klucza aktualizacji oprogramowania DMW-SFU3A (sprzedawanego oddzielnie) użytkownicy mogą korzystać z ARRI LogC3*, który zapewnia dopasowanie kolorów do cyfrowych kamer kinowych ARRI. Przetwarzanie obrazu ARRI LogC3 w aparacie LUMIX GH7 zostało certyfikowane przez ARRI w celu wdrożenia tej funkcji. Opcje nagrywania log, które zapewniają bogate informacje o kolorze i szeroki zakres dynamiki, zostały rozszerzone o funkcję ARRI LogC3, oprócz standardowego V-Log, co dodatkowo zwiększa kompatybilność z procesem pracy LUMIX.
*ARRI LogC3 to logarytmiczna gamma opracowana przez firmę ARRI i stosowana w cyfrowych kamerach kinowych ARRI. Uwaga: ALEXA 35 korzysta z ARRI LogC4. *W aparacie LUMIX GH7 funkcja ARRI LogC3 może być używana do nagrywania 10-bitowego w trybie Creative Video. ARRI są zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Arnold & Richter Cine Technik GmbH & Co. Betriebs KG.

Nieograniczony czas nagrywania wideo w 10-bitowym formacie 4:2:2 C4K/4K 60p/50p
LUMIX GH7, który umożliwia wewnętrzne nagrywanie 4:2:2 10-bit C4K/4K 60p/50p, oferuje nieograniczony czas nagrywania*, gdy jest używany w zalecanej temperaturze pracy**. Idealny dla małych ekip i wymagających środowisk, w których wymagana jest mobilność i wysoka jakość. Jednoczesne nagrywanie wewnętrzne i zewnętrzne jest również obsługiwane przez wyjście HDMI.
* W gwarantowanych warunkach pracy. W przypadku korzystania z akumulatora. Czas nagrywania zależy od pojemności akumulatora i nośnika nagrywania.
** -10 do 40℃. Odpowiada rozdzielczości 4K (4096 x 2160) zgodnie z definicją Digital Cinema Initiatives (DCI). Wymagana jest karta CFexpress lub karta SD o klasie prędkości wideo 90.


Współpracuj w dowolnym czasie i miejscu
Wbudowana integracja kamery z chmurą za pomocą Adobe Frame.io
Dzięki Frame.io Camera to Cloud Twoje zdjęcia i filmy są automatycznie przesyłane, tworzone są ich kopie zapasowe, publikowane i udostępniane za pośrednictwem chmury.
Nie wszystkie funkcje Frame.io Camera to Cloud są gwarantowane.

Bezprzewodowe/przewodowe przesyłanie strumieniowe na żywo

Wybierz swoją ulubioną metodę przesyłania strumieniowego, aby udostępniać najnowsze treści w czasie rzeczywistym! Do użytku na zewnątrz, bezprzewodowe przesyłanie strumieniowe w czasie rzeczywistym (RTMP/RTMPS) można łatwo skonfigurować za pomocą aplikacji LUMIX Sync. Do użytku wewnątrz dostępne jest również bardzo stabilne przewodowe przesyłanie strumieniowe w czasie rzeczywistym (RTP/RTSP).
Przesyłanie strumieniowe w czasie rzeczywistym na platformach zgodnych z RTMP/RTMPS jest generalnie możliwe. (Zgodność ze wszystkimi platformami nie jest gwarantowana.) Przesyłanie strumieniowe na żywo może nie być możliwe ze względu na zmiany w warunkach świadczenia usług platformy. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z warunkami platformy. Ponieważ prędkość przesyłania danych podczas przesyłania strumieniowego na żywo zależy od środowiska internetowego, wydajności smartfona itp., zaleca się wcześniejsze przetestowanie transferu. Do konwersji złącza USB typu C DC-GH7 na złącze LAN wymagany jest dostępny w sprzedaży adapter USB-Ethernet.

Korekcję kolorów bezpośrednio z LUT aparatu
można stosować do zdjęć i filmów zapisanych w pamięci wewnętrznej aparatu, co umożliwia tworzenie zdjęć i filmów bezpośrednio z aparatu. Obsługuje formaty plików „.VLT” i „.CUBE”. Dzięki tej funkcji możesz zaoszczędzić czas na skomplikowanym procesie postprodukcji. W połączeniu z aplikacją LUMIX Lab możesz łatwo tworzyć własne tabele LUT i konfigurować je w aparacie.

Aplikacja LUMIX Lab
Podłącz aparat do smartfona w trzech krokach i łatwo przesyłaj treści do smartfona za pośrednictwem superszybkiego Wi-Fi. Możesz również przycinać zdjęcia, regulować jasność, stosować LUT-y i wiele więcej, co pozwala na natychmiastową edycję na dowolnej platformie społecznościowej.

Specyfikacja

Seria
  • Lumix GH
Nagrywanie wideo
Matryca aparatu
  • Typ: czujnik CMOS BSI (17,3 x 13,0 mm)
    Efektywna liczba pikseli aparatu / Całkowita liczba pikseli: ok. 25,2 megapiksela / ok. 26,5 megapiksela
    Powłoka antyrefleksyjna: tak
    Proporcje obrazu / filtr kolorów: 4:3 / Filtr kolorów podstawowych
Czułość światła
  • Fotografowanie
    [Standard]
    Minimum: 100–12800
    Maksimum: Auto / 200–25600

    [V-Log]
    Minimum: 500–6400
    Maksimum: Auto / 800–12800

    Filmowanie
    [Normalne]
    Minimum:
    Wyjście czujnika 60 kl./s lub mniej: 100–6400
    Wyjście czujnika 61 kl./s lub więcej: 100–1600
    Maks.
    Wyjście czujnika wynosi 60 kl./s lub mniej: Auto / 200–12800
    Wyjście czujnika wynosi 61 kl./s lub więcej: Auto / 200–3200 / 6400 (rozszerzone ISO)

    [V-Log]
    Min.:
    Wyjście czujnika wynosi 60 kl./s lub mniej: 500–6400
    Wyjście czujnika wynosi 61 kl./s lub więcej: 250–1600
    Maks.:
    Wyjście czujnika wynosi 60 kl./s lub mniej: Auto / 800–12800
    Wyjście czujnika wynosi 61 kl./s lub więcej: Auto / 400–3200 / 6400 (rozszerzone ISO)

    [Hybrid Log Gamma]
    Min.:
    Wyjście czujnika wynosi 60 kl./s lub mniej: 250–6400
    Wyjście czujnika wynosi 61 kl./s lub więcej: 250–1600
    Maks.
    Wyjście czujnika wynosi 60 kl./s lub mniej: Auto / 400–12800
    Wyjście czujnika wynosi 61 kl./s lub więcej: Auto / 400–3200 / 6400 (rozszerzone ISO)
Obiektyw
  • Panasonic Leica DG Vario-Elmarit 12-60mm f/2.8-4 ASPH. POWER O.I.S.
Fokusowanie
  • Typ: System AF z detekcją fazy / System AF z detekcją kontrastu
    Technologia głębi ostrości (DFD): Tak
    Tryb ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
    Tryb AF: Śledzenie / AF w całym obszarze / Obszar (poziomy/pionowy) / Obszar / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Punktowy
    Automatyczne wykrywanie: Człowiek / Zwierzę / Samochód / Motocykl / Pociąg / Samolot (gdy wyłączony jest tryb punktowy)
    Zakres wykrywania AF: od -4 do 18 EV (F2.0, odpowiednik ISO 100, AFS)
    Ustawienie niestandardowe AF: Czułość AF, Czułość przełączania obszaru AF, Przewidywanie ruchu obiektu
    Lampa wspomagająca AF: Tak
    Blokada AF: Blokadę AF można przypisać do przycisku Fn w menu użytkownika
    Sterowanie pierścieniem ostrości: Nieliniowe / Liniowy (90°/ 120°/ 150°/ 180°/ 210°/ 240°/ 270°/ 300°/ 330°/ 360°/ 720°/ 1080°/ maksymalny) Po podłączeniu kompatybilnego obiektywu
    Inne: AF-ON, AF-ON: Ostrość bliska, AF-ON: Ostrość daleka, Ogranicznik ostrości, Maksymalna ostrość, Prędkość AF w jednym obszarze, Mikroregulacja AF, Ciągły AF (podczas nagrywania filmu), Priorytet ostrości/migawki, Przełączanie ostrości dla pozycji pionowej/poziomej, Blokada AF/AE, AF+RF, Wspomaganie ostrości RF, Przewodnik RF, Blokada pierścienia ostrości, Pokaż/ukryj tryb AF, punkt AF zoomu, AF ze zwolnieniem migawki, naciśnięcie do połowy przycisku migawki, szybki AF, AF z czujnikiem oka, cykliczna ramka ostrości, powiększony podgląd na żywo (wideo), migawka dotykowa, funkcja AF/AE dotykowa, AF na ekranie dotykowym, ostrość obiektywu powrót do zdrowia
Strzelanie seryjne
  • Mechaniczna migawka
    H: 14 kl./s (pojedynczy AF/RF), 10 kl./s (ciągły AF) (z Live View)
    M: 6 kl./s (pojedynczy AF/ciągły AF/RF) (z Live View)
    L: 2 kl./s (pojedynczy AF/ciągły AF/RF) (z Live View)

    Elektroniczna przednia kurtyna migawki
    H: 14 kl./s (pojedynczy AF/RF), 9 kl./s (ciągły AF) (z Live View) M
    : 6 kl./s (pojedynczy AF/ciągły AF/RF) (z Live View)
    L: 2 kl./s (pojedynczy AF/ciągły AF/RF) (z Live View)

    Elektroniczna migawka
    SH75: 75 kl./s (pojedynczy AF/RF) SH60: 60 kl./s (pojedynczy AF/ciągły AF/RF) SH20: 20 kl./s (pojedynczy
    AF/ciągły AF/RF)
    AF/Ciągły AF/RF)
    SH75 PRE: 75 kl./s (pojedynczy AF/RF)
    SH60 PRE: 60 kl./s (pojedynczy AF/Ciągły AF/RF)
    SH20 PRE: 20 kl./s (pojedynczy AF/Ciągły AF/RF)
    H: 14 kl./s (pojedynczy AF/RF), 9 kl./s (ciągły AF) (z Live View)
    M: 6 kl./s (pojedynczy AF/Ciągły AF/RF) (z Live View)
    L: 2 kl./s (pojedynczy AF/Ciągły AF/RF) (z Live View)
Klasa
  • Profesjonalny
Format obrazu
  • Zdjęcia:
    JPEG (DCF, Exif 3.0), RAW

    Wideo:
    MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes, Apple ProRes RAW
    MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC

    Format audio:
    MOV: Format liniowy: LPCM (2 kanały 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*)
    Format zmiennoprzecinkowy**: LPCM (2 kanały stereo 48 kHz/32 bity, 96 kHz/32 bity)
    * Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub DMW-XLR2 (sprzedawanego oddzielnie). ** Po podłączeniu DMW-XLR2 (sprzedawanego oddzielnie).
    MP4: Format liniowy: AAC (2 kanały stereo 48 kHz/16 bitów)
Zasilanie
  • Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie)
    Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, zasilanie przez USB
Syfony
  • Typ: Migawka ogniskowa
    Prędkość migawki:
    - Zdjęcie: Ręczne (maks. 30 minut), 1/8000–60
    - Elektroniczna migawka z kurtyną przednią: Ręczne (maks. 30 minut), 1/2000–60
    - Elektroniczna migawka: Ręczne (maks. 60 sekund), 1/32000–60
    - Film: 1/25000–1/25
    - Kreatywny tryb filmowy Tryb M/RF: 1/25000–1/8
    Samowyzwalacz: 10 sek., 3 obrazy / 2 sek. / 10 sek. / Czas niestandardowy
    Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania z DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
    Tryb cichy / Typ migawki: Tak / Tak (Auto / Mechaniczna / Elektroniczna migawka z kurtyną przednią / Elektroniczna / Elektroniczna + redukcja szumów)
Pomiar ekspozycji
  • Wielopunktowy, centralnie ważony, punktowy, z wagą świateł
Tryby ekspozycji
  • Program AE (P) / AE z priorytetem przysłony (A) / AE z priorytetem migawki (S) / Ekspozycja ręczna (M) / Film kreatywny (P/A/S/M)* / Niestandardowe 1, 2, 3, 4 / Inteligentna automatyka
    * Dostępne są takie same operacje ekspozycji jak w trybie P/A/S/M.
Kompensacja ekspozycji
  • 1/3 EV w krokach co ±5 EV (±3 EV w przypadku nagrywania filmów)
Balans bieli
  • Balans bieli: „AWB” / „AWBc” / „AWBw” / „Światło dzienne” / „Pochmurno” / „Cień” / „Żarówka” / „Lampa błyskowa” / „Ustawienie bieli 1, 2, 3, 4” / „Ustawienie temperatury barwowej 1, 2, 3, 4”
    Regulacja balansu bieli: Przełącz na parę „Niebieski/Żółty” lub „Purpurowy/Zielony”
    Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10 000 K w krokach co 100 K
Cyfrowe Efekty obrazu
  • Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Krajobraz / Portret / Monochromatyczny / Monochromatyczny L. / Monochromatyczny L. D / Monochromatyczny L. S / Monochromatyczny LEICA / Film D2 / Film V2 / Like709 / V-Log / LUT W CZASIE RZECZYWISTYM / Hybrid Log Gamma / Mój styl obrazu 1-4 (5-10)*
    *Aby wybrać, ustaw na „WŁ.” w „Pokaż/Ukryj styl obrazu”.
Samowyzwalacz
  • 10 sek., 3 obrazy / 2 sek. / 10 sek. / czas niestandardowy
Wyszukiwacz
  • Typ: Wizjer OLED Live View
    Liczba pikseli: ok. 3,68 miliona punktów
    Pole widzenia / Powiększenie: ok. 100%, ok. 1,6x i 0,8x (odpowiednik filmu 35 mm) z obiektywem 50 mm (ostrość ustawiona na nieskończoność); -1,0 m-1 przy proporcjach obrazu 4:3
    Punkt widzenia / Regulacja dioptrii: ok. 21 mm przy ostrości ustawionej na nieskończoność; –1,0 m-1 / –4,0 do +2,0 (dpt)
    Czujnik oka: tak
    Prędkość wyświetlania: 120 kl./s / 60 kl./s
Monitor LCD
  • Typ: monitor TFT LCD ze statycznym sterowaniem dotykowym
    Rozmiar monitora: 3,0 cala (7,6 cm), funkcja pochylania, szerokie kąty widzenia, proporcje obrazu 3:2
    Liczba pikseli: ok. 1,84 miliona punktów
    Pole widzenia: ok. 100%
Wbudowana lampa błyskowa
  • Typ lampy błyskowej: Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
    Tryb lampy błyskowej: Auto* / Auto (redukcja efektu czerwonych oczu)* / Włączony wymuszony / Włączony wymuszony (redukcja efektu czerwonych oczu) / Synchronizacja z długimi czasami otwarcia migawki / Synchronizacja z długimi czasami otwarcia migawki (redukcja efektu czerwonych oczu) / Wyłączony wymuszony * Tylko w trybie iA.
    Synchronizacja lampy błyskowej: Przednia kurtyna, tylna kurtyna.
    Ustawienie mocy błysku: 1/3 EV w krokach co ±3 EV
    Prędkość synchronizacji: Mniej niż 1/250 s.
    Sterowanie bezprzewodowe: Tak (przy użyciu DMW-FL200L / FL360L / FL580L (sprzedawane oddzielnie)), Kanał bezprzewodowy: 1 kanał / 2 kanały / 3 kanały / 4 kanały
    Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej: Tak
Karty pamięci
  • SD/SDHC
  • SDXC
Komunikacja z komputerem
  • USB Type-C, Wi-Fi, Bluetooth
Wyjście audio i wideo
  • HDMI
Ładowarka
  • W zestawie z dostawą
Zawartość zestawu
  • Aparat, obiektyw Panasonic Leica DG Vario-Elmarit 12-60 mm f/2.8-4 ASPH. POWER OIS, bateria, ładowarka, kabel konwertera BNC, pasek na ramię, dekiel na korpus, dekiel wizjera, dekiel na stopkę lampy błyskowej, dekiel na gniazdo synchronizacji lampy błyskowej
Szerokość
  • 138.4 mm
Głębokość
  • 99.6 mm
Wysokość
  • 100.3 mm
Waga (gram)
  • 721 g (sam korpus)
Kod producenta
  • DC-GH7LE
Kraj rejestracji marki
  • Japonia
Gwarancja
  • 5 lat
Kraj producenta
Kolor
  • Black
EAN
  • 5025232964765
Producent
  • Panasonic
Adres
  • Panasonic Operational Excellence Co., Ltd. | 1006, Oaza Kadoma, Kadoma City, Osaka 571-8501, Japan
Osoba odpowiedzialna na terenie UE
  • Panasonic Marketing Europe GMBH (Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce
Adres
  • Warszawa, ul. Wołoska 9, Poland
Kontakt
  • https://support-pl.panasonic.eu/app/ask

* Specyfikacje produktów i wyposażenie mogą ulec zmianie przez producenta bez powiadomienia.

Opinie i pytania

Brak opinii o produkcie

Podziel się swoją opinią jako pierwszy
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image