Mobilność spotyka się z kunsztem.
Flagowy aparat hybrydowy LUMIX, wyposażony w 25,2-megapikselową matrycę CMOS BSI z PDAF, wewnętrznym nagrywaniem w formacie ProRes RAW HQ i pierwszym na świecie 32-bitowym nagrywaniem zmiennoprzecinkowym*, umożliwia tworzenie wysokiej jakości i wydajnych treści przy minimalnych regulacjach.
* Dotyczy aparatu cyfrowego z wymiennym obiektywem od 5 czerwca 2024 r. Zgodnie z badaniami firmy Panasonic. W przypadku użycia z adapterem mikrofonu XLR DMW-XLR2 (sprzedawanym oddzielnie).
Flagowy aparat hybrydowy do profesjonalnego tworzenia treści
Lepsza jakość treści
Hybrydowy autofokus z detekcją fazy aparatu LUMIX GH7 stale śledzi obiekty, rejestrując je szybko i dokładnie. Funkcja Dynamic Range Boost zapewnia szeroki zakres dynamiki w całym zakresie czułości ISO.
Wydajny przepływ pracy
Wewnętrzne nagrywanie w formacie ProRes RAW HQ, 32-bitowe nagrywanie zmiennoprzecinkowe* itp. można wykonywać w pamięci wewnętrznej aparatu, co pozwala na tworzenie wysokiej jakości i wydajnych treści przy minimalnych ustawieniach.
* Wymagany DMW-XLR2.
Wyjątkowa niezawodność
Łączy kompaktową obudowę z konstrukcją rozpraszającą ciepło, aby zapewnić długotrwałe nagrywanie nawet przy dużym obciążeniu (4:2:2 10-bit C4K/4K 60p/50p, ProRes RAW HQ).
System hybrydowego AF fazowego
Najważniejszą rzeczą w autofokusie jest niezawodność. Oprócz AF kontrastowego, LUMIX GH7 posiada system AF z detekcją fazy, który znacznie poprawia śledzenie obiektu i technologię pomiaru ekspozycji. Aparat może uchwycić obiekt nawet w trudnych warunkach z wieloma obiektami i zapewnia dokładną transmisję nawet przy podświetleniu lub słabym oświetleniu.
Produkcja wysokiej jakości treści
LUMIX GH7 jest wyposażony w zupełnie nowy przetwornik obrazu. Nowy przetwornik CMOS BSI o rozdzielczości 25,2 MP zapewnia bogatsze odwzorowanie tonalne i ulepszoną wydajność autofokusa z detekcją fazy, pomagając w tworzeniu wysokiej jakości treści.
Bogatsza ekspresja tonalna.
Tryb Dynamic Range Boost rejestruje dwa rodzaje obrazów podczas jednej ekspozycji i łączy je w czasie rzeczywistym, tworząc obrazy o bogatej rozpiętości tonalnej, nawet w scenach o dużych różnicach jasności. W przypadku zdjęć pozwala to na bogatszą ekspresję tonów cieni w danych RAW. W przypadku filmów pozwala to na uzyskanie ponad 13 stopni przysłony w trybie V-Log/V-Gamut*. Szeroki zakres dynamiki jest osiągany w całym zakresie czułości ISO.
* Podczas nagrywania wideo z prędkością powyżej 60 kl./s (w tym VFR), zakres dynamiki będzie wynosić ponad 12 stopni. Funkcja wzmocnienia zakresu dynamiki nie jest aktywowana podczas nagrywania wideo HFR/VFR z prędkością 61 kl./s lub wyższą ani podczas zdjęć seryjnych w trybie SH. Funkcja ta nie jest aktywowana również przy czasach otwarcia migawki dłuższych niż 1/15 podczas robienia zdjęć, w zależności od czułości ISO. Ta funkcja jest aktywowana automatycznie.
Nagrywanie w formacie ProRes RAW HQ w
pamięci wewnętrznej aparatu. Wideo w formacie ProRes RAW HQ w rozdzielczości 5.7K 30p można nagrywać w pamięci wewnętrznej aparatu, co daje swobodę uchwycenia chwili jednym naciśnięciem przycisku, przy minimalnej konfiguracji i bez potrzeby korzystania z urządzeń zewnętrznych. Ulepszona kompatybilność z gimbalem również rozszerza zakres ekspresji. Nagrywanie na karcie SD nie jest dostępne. Apple i ProRes są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Apple Inc. w Stanach Zjednoczonych i/lub innych krajach.
Pierwsze na świecie 32-bitowe nagrywanie zmiennoprzecinkowe*
W połączeniu z DMW-XLR2 (sprzedawanym oddzielnie) aparat LUMIX GH7 oferuje pierwsze na świecie 32-bitowe nagrywanie zmiennoprzecinkowe*, co poprawia jakość i wydajność całego przepływu pracy. Dzięki szerokiemu zakresowi dynamiki 32-bitowy format zmiennoprzecinkowy rejestruje więcej informacji od cichych do głośnych dźwięków, eliminując potrzebę żmudnych regulacji poziomu podczas nagrywania dźwięku.
* Dla aparatu cyfrowego z wymiennym obiektywem, stan na 5 czerwca 2024 r. Zgodnie z badaniami firmy Panasonic. W przypadku użycia z adapterem mikrofonu XLR DMW-XLR2 (sprzedawanym oddzielnie).
Nagrywanie ARRI LogC3
Za pomocą klucza aktualizacji oprogramowania DMW-SFU3A (sprzedawanego oddzielnie) użytkownicy mogą korzystać z ARRI LogC3*, który zapewnia dopasowanie kolorów do cyfrowych kamer kinowych ARRI. Przetwarzanie obrazu ARRI LogC3 w aparacie LUMIX GH7 zostało certyfikowane przez ARRI w celu wdrożenia tej funkcji. Opcje nagrywania log, które zapewniają bogate informacje o kolorze i szeroki zakres dynamiki, zostały rozszerzone o funkcję ARRI LogC3, oprócz standardowego V-Log, co dodatkowo zwiększa kompatybilność z procesem pracy LUMIX.
*ARRI LogC3 to logarytmiczna gamma opracowana przez firmę ARRI i stosowana w cyfrowych kamerach kinowych ARRI. Uwaga: ALEXA 35 korzysta z ARRI LogC4. *W aparacie LUMIX GH7 funkcja ARRI LogC3 może być używana do nagrywania 10-bitowego w trybie Creative Video. ARRI są zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Arnold & Richter Cine Technik GmbH & Co. Betriebs KG.
Nieograniczony czas nagrywania wideo w 10-bitowym formacie 4:2:2 C4K/4K 60p/50p
LUMIX GH7, który umożliwia wewnętrzne nagrywanie 4:2:2 10-bit C4K/4K 60p/50p, oferuje nieograniczony czas nagrywania*, gdy jest używany w zalecanej temperaturze pracy**. Idealny dla małych ekip i wymagających środowisk, w których wymagana jest mobilność i wysoka jakość. Jednoczesne nagrywanie wewnętrzne i zewnętrzne jest również obsługiwane przez wyjście HDMI.
* W gwarantowanych warunkach pracy. W przypadku korzystania z akumulatora. Czas nagrywania zależy od pojemności akumulatora i nośnika nagrywania.
** -10 do 40℃. Odpowiada rozdzielczości 4K (4096 x 2160) zgodnie z definicją Digital Cinema Initiatives (DCI). Wymagana jest karta CFexpress lub karta SD o klasie prędkości wideo 90.
Współpracuj w dowolnym czasie i miejscu
Wbudowana integracja kamery z chmurą za pomocą Adobe Frame.io
Dzięki Frame.io Camera to Cloud Twoje zdjęcia i filmy są automatycznie przesyłane, tworzone są ich kopie zapasowe, publikowane i udostępniane za pośrednictwem chmury.
Nie wszystkie funkcje Frame.io Camera to Cloud są gwarantowane.
Bezprzewodowe/przewodowe przesyłanie strumieniowe na żywo
Wybierz swoją ulubioną metodę przesyłania strumieniowego, aby udostępniać najnowsze treści w czasie rzeczywistym! Do użytku na zewnątrz, bezprzewodowe przesyłanie strumieniowe w czasie rzeczywistym (RTMP/RTMPS) można łatwo skonfigurować za pomocą aplikacji LUMIX Sync. Do użytku wewnątrz dostępne jest również bardzo stabilne przewodowe przesyłanie strumieniowe w czasie rzeczywistym (RTP/RTSP).
Przesyłanie strumieniowe w czasie rzeczywistym na platformach zgodnych z RTMP/RTMPS jest generalnie możliwe. (Zgodność ze wszystkimi platformami nie jest gwarantowana.) Przesyłanie strumieniowe na żywo może nie być możliwe ze względu na zmiany w warunkach świadczenia usług platformy. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z warunkami platformy. Ponieważ prędkość przesyłania danych podczas przesyłania strumieniowego na żywo zależy od środowiska internetowego, wydajności smartfona itp., zaleca się wcześniejsze przetestowanie transferu. Do konwersji złącza USB typu C DC-GH7 na złącze LAN wymagany jest dostępny w sprzedaży adapter USB-Ethernet.
Korekcję kolorów bezpośrednio z LUT aparatu
można stosować do zdjęć i filmów zapisanych w pamięci wewnętrznej aparatu, co umożliwia tworzenie zdjęć i filmów bezpośrednio z aparatu. Obsługuje formaty plików „.VLT” i „.CUBE”. Dzięki tej funkcji możesz zaoszczędzić czas na skomplikowanym procesie postprodukcji. W połączeniu z aplikacją LUMIX Lab możesz łatwo tworzyć własne tabele LUT i konfigurować je w aparacie.
Aplikacja LUMIX Lab
Podłącz aparat do smartfona w trzech krokach i łatwo przesyłaj treści do smartfona za pośrednictwem superszybkiego Wi-Fi. Możesz również przycinać zdjęcia, regulować jasność, stosować LUT-y i wiele więcej, co pozwala na natychmiastową edycję na dowolnej platformie społecznościowej.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy