Zestaw do demontażu sprzęgła skrzyni biegów (DSG 7 VW AUDI) 6 elementów YATO YT-06316 przeznaczony specjalnie do montażu/demontażu sprzęgła skrzyni biegów.
Zastosowanie:Samochody Volkswagen, Audi wyposażone w 7-biegową automatyczną skrzynię biegów DSG z bezpośrednią zmianą biegów.
Kompletacja:
- Ściągacz sprzęgła. OEM T10373
- Śruba mocująca do ściągacza sprzęgła.
- 3 Element pomiarowy. OEM T10374
- Opór pierścienia ustalającego. OEM T10376
- Narzędzie rozporowe (OEM T10323) składa się z:
- Listwa mocująca (krótka).
- Śruba.
- Listwa mocująca (długa) - 2 szt.
- Śruba - 2 szt.
Ściągacz sprzęgła: T10373
- Zastosowanie ściągacza VAG: 7-stopniowa dwudyskowa automatyczna skrzynia biegów 0AM
- Przeznaczenie: ściągacz do sprzęgła wielodyskowego
- Zastosowanie w modelach: Golf 2004 / Jetta 2006 / Golf Plus 2005 / Passat CC 2009
Element pomiarowy: T10374
- Przeznaczenie elementu pomiarowego służy do pozycjonowania części automatycznej skrzyni biegów 0AM.
- Zastosowanie narzędzia: Golf 2004>, Golf Plus 2005>, Audi A3 2004> z 7-stopniową automatyczną skrzynią biegów 0AM (Mechatronik).
Opór pierścienia ustalającego: T10376
- Przeznaczenie urządzenia do skrzyni biegów: montaż uszczelki wału.
- Zastosowanie: Golf (2004 r. i nowsze), Golf (2009 i nowsze), Golf Plus (2005 r. i nowsze), Touran (2004 r. i nowsze), Audi A3 (2004 r. i nowsze), Eos (2006 r. i nowsze), Passat (2006 r. i nowsze), Passat (2009 r. i nowsze), Scirocco (2009 r. i nowsze), a także inne samochody koncernu VAG z 7-stopniową skrzynią biegów DSG.
- Typ przekładni: 7-stopniowa skrzynia biegów DSG.
Narzędzie rozporowe: T10323
- Przeznaczenie: stosowane jako rozpórka podczas demontażu wału napędowego skrzyni biegów.
- Zastosowanie: Polo 2002, Golf 2004, Jetta 2006, Golf Plus 2005, Eos 2006, Passat 2006, Passat CC 2009, Touran 2004, Phaeton 2003, Audi A3 2004, Audi TT2 20 , Audi A8 2003, Caddy 2004, Transporter 2004.
Komponenty:
- A T10323 Most wspornika sprzęgła i śruba mocująca
- B T10373 Ściągacz
- C T10374 Blok kalibracyjny
- D T10376
- Opór
Podstawowe instrukcje użytkowania1. Na zdemontowanej skrzyni biegów należy usunąć łożysko sprzęgła pierścienia zabezpieczającego i za pomocą haka oraz śrubokręta usunąć łożysko sprzęgła.
2. Po usunięciu tulei należy usunąć pierścień zabezpieczający sprzęgła. Pierścień może się zablokować, w takim przypadku należy wywrzeć nacisk na środek sprzęgła, używając elementów A i D, zmontowanych zgodnie z ilustracją na obudowie przekładni. Upewnić się, że element A jest zamontowany prosto na przedniej stronie korpusu trąbki, tak aby naciskał bezpośrednio na zespół sprzęgła. Wykonać wystarczający nacisk, aby odkręcić pierścień.
Uwaga: upewnij się, że śruba mocująca jest dobrze nasmarowana smarem molibdenowo-disulfidowym.
3. Włóż ściągacz B do zespołu sprzęgła i obróć w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara, aby zablokować go w miejscu. Przyłóż obciążenie za pomocą śruby i zdejmij zespół sprzęgła z skrzyni biegów.
4. Element C służy do pomiaru i montażu łożysk sprzęgła.
SPRAWDŹ DANE PRODUKTOWE, ABY UZYSKAĆ WYMIARY I PEŁNĄ INSTALACJĘ. Aby złożyć sprzęgło, zapoznaj się z instrukcją producenta.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy