Tak więc debiutancki lot legendarnego sterowca LZ-129 odbył się 74 lata temu. Jego budowa trwała ponad 4 lata. A teraz,
w końcu, stało się.
4 marca 1936 roku o godzinie 1508 skyliner został wyjęty z szopy i zaprezentowany publiczności.
Hugo Eckener, który dowodził załogą sterowca, przeniósł lot z rana, kiedy pogoda była kiepska
, na popołudnie, kiedy synoptycy przewidywali poprawę pogody.
Po pierwszym locie sterowiec LZ-129 przeszedł cały program testów bez awarii i problemów oraz otrzymał świadectwo zdatności do lotu Niemieckiego Instytutu Badawczego Lotnictwa
(Deutsche Versuchsanstalt fur Luftfahrt: DVL).
Maksymalna prędkość lotu statku powietrznego wynosiła 135 km/h, na pokładzie jednorazowo mogło przebywać 100 osób...
23 marca 1936 roku (tuż przed swoim chrztem) sterowiec został przekazany do eksploatacji firmie transportowej Deutsche
Zeppelin-Reederei (DZR)...
8 marca 1936 roku wojska niemieckie na granicy z Holandią, Luksemburgiem, Belgią i Francją zajęły Nadrenię,
która zgodnie z traktatem wersalskim była strefą zdemilitaryzowaną. Aby uczynić tę akcję bardziej legalną, rząd A.
Hitlera postanowił przeprowadzić na zajętych terenach plebiscyt (na zasadzie „sam naród niemiecki o to poprosił”).
Prefabrykowane modele mają 5 kategorii złożoności:
1. Nie wymagają klejenia i malowania;
2. Do klejenia prostych modeli (do 30 części);
3. Do klejenia bardziej skomplikowanych modeli (do 100 części);
4. Do sklejania i malowania przez doświadczonych modelarzy (do 150 części);
5. Wymaga największych umiejętności (ponad 150 części).
Stopień trudności jest oznaczony na opakowaniu liczbą w małym kwadracie. Zestawy konstrukcyjne Revell
zawierają wszystkie części do złożenia oraz kalkomanie. Klej i farba sprzedawane oddzielnie.
Długość modelu: 35,2 cm
Ilość elementów: 37 szt.
Skala: 1:720
Poziom trudności: 3
Nr farby: 9 83 99
Kraj pochodzenia: Niemcy
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy