Givenchy Mister Brow Groom utrwalający żel do brwi 5,5 g (3274872378179)

Dodaj opinię Kod:  387440529

Givenchy Mister Brow Groom utrwalający żel do brwi 5,5 g (3274872378179)

Dodaj opinię Kod:  387440529

94,34

Chwilowo niedostępny

Opis

Żel do brwi to stosunkowo nowy produkt na rynku kosmetycznym, jednak zyskał sporą popularność wśród płci pięknej. W końcu ważne jest nie tylko wyskubywanie brwi, nadając im piękny kształt, ale także układanie niegrzecznych włosków we właściwym kierunku. Z tym zadaniem poradzi sobie żel Mister Brow Groom od francuskiej marki premium Givenchy .

Mikrocząsteczki produktu równomiernie i łatwo aplikuje się jednym pociągnięciem szczoteczki, która nie tworzy grudek i przeczesuje każdy włosek, mocno utrwalając brwi przez cały dzień w ustalonej pozycji. Witamina B5 pielęgnuje, odżywia i przyspiesza wzrost nowych włosów.

Żel natychmiast twardnieje, nie powodując uczucia lepkości i wygląda tak naturalnie, jak to tylko możliwe, zarówno w dziennych, jak i wieczorowych stylizacjach. Jego unikalna formuła wypełniacza nadaje brwiom dodatkową gęstość i objętość. Givenchy Mister Brow Groom to Twój sekret perfekcji.

Specyfikacja

Kraj producenta
Rodzaj
Tekstura
Kategoria
  • Dla kobiet
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.