Na początku XX wieku ekspresja indywidualności stała się priorytetem.
Wyjątkowość i skupienie na sporcie stały się ucieleśnieniem wdzięku, stylu i przykładem pogody ducha ludzkiego. I marka Fila doskonale podchwyciła ten pomysł.
Odzież sportowa powinna uzupełniać, a nie przytłaczać sportowca. Marka działa poprzez tworzenie obuwia i odzieży zaprojektowanej tak, aby odzwierciedlać aspiracje samych sportowców.
Ideą Fila jest unikalne podejście do tworzenia produktów, które idealnie dopasowują się do ciała, niczym druga skóra, a jednocześnie dają poczucie całkowitej wolności.
Oryginalne produkty TM Fila wyróżniają się nową wizją, w której w nowy sposób wykorzystuje się takie materiały jak wełna, kaszmir, tekstylia i skóra. Klasyczne kolekcje zasłynęły z połączenia praktyczności, elegancji i jakości. Oryginalnym pomysłem firmy jest rzucenie wyzwania wszystkiemu, co tradycyjne i zwyczajne, tworząc produkty o prowokacyjnym i jasnym kierunku.
Unikalny wizerunek oryginalnych produktów Fila, to jasne i odważne projekty: firma stara się przekazać swoją wizję, która głosi, że klasyka nie powinna oznaczać konserwatyzmu, a ponadczasowe projekty mogą być nowoczesne.