Marka Floris, ulubiona przez wszystkich Brytyjczyków, została założona w odległym 1730 roku. Przez blisko trzy wieki jej pozycja na rynku nie tylko się umocniła, ale również zdobyła reputację doskonałego producenta, a każdy nowy produkt stanowił ważne wydarzenie dla świata mody.
Woda toaletowa No 89 również zdążyła stać się legendą. Mężczyźni korzystają z niej od 1951 roku, a jej zapach nadal jest równie poszukiwany i aktualny. Jej pierwsza nuta - jasne połączenie pomarańczy, bergamotki, lawendy, gałki muszkatołowej i neroli. Ten niezwykły zespół od pierwszego wdechu zaskakuje i podbija. W "sercu" perfum znajduje się przytulny duet geranium i róży. W tle przedstawione są wrażliwe i szlachetne składniki: wetiwer, piżmo, dębowy mech.
Ten zapach jest godnym przedstawicielem elitarnej perfumerii. Należy do drzewno-fougere'owego typu. Perfumy uzupełniają męski wizerunek wyrafinowaną szlachetnością, stonowaną determinacją i tajemniczą atrakcyjnością.