Sezonowa wyprzedaż  do -50%

Ładowarka sieciowa Winner Group 2 x USB 2.4 A Black (8591194046681)

Kod:  459345019

Ładowarka sieciowa Winner Group 2 x USB 2.4 A Black (8591194046681)

Kod:  459345019
Gwarancja. 24 miesiące 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Ta ładowarka sieciowa to idealne rozwiązanie do ładowania dwóch urządzeń jednocześnie. Dzięki technologii Smart IC zapewnia szybkie i efektywne ładowanie smartfonów, tabletów oraz innej elektroniki. Jej elegancki, czarny design doskonale komponuje się w każdym otoczeniu, zarówno w domu, w biurze, jak i w podróży.

Główne cechy:
  • Dwa porty USB: Umożliwiają ładowanie dwóch urządzeń jednocześnie, zapewniając maksymalną wygodę.
  • Szybkie ładowanie Smart IC: Moc 2.4 A gwarantuje szybkie ładowanie Twoich urządzeń.
  • Kompaktowy design: Niewielkie rozmiary ułatwiają przenoszenie i przechowywanie ładowarki.

Specyfikacja

Liczba portów USB
Prąd wyjściowy
Złącze wyjściowe
Zasilanie
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.

 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image