Przenieś się na nowy poziom realizmu z systemem kierownicy i pedałów
Turtle Beach VelocityOne Race, zaprojektowanym z myślą o symulacji wyścigów na konsolach Xbox i komputerach z systemem Windows. Silnik K: Drive z sprzężeniem zwrotnym siły o momencie obrotowym 7.2 Nm zapewnia ultrarealistyczną siłę hamowania, a hamulce z ogniwami obciążeniowymi Dynamic Brake Tek zapewniają realistyczne hamowanie. Monitoruj dane telemetryczne wyścigu w czasie rzeczywistym i dostosuj sterowanie za pomocą wyświetlacza Race Management Display. Dla jeszcze większej personalizacji, jednostka sterująca VelocityOne oferuje dodatkowe, programowalne przyciski. Dodatkowo, za pomocą aplikacji Tuner możesz modyfikować mapowanie sterowania i regulować osiągi. Zaprojektowany z myślą o maksymalnym zanurzeniu w wyścigach, VelocityOne Race posiada również magnetyczne łopatki zmiany biegów, ręcznie obszytą skórzaną kierownicę, aluminiowy zestaw pedałów i elementy sterowania inspirowane wyścigami.
WYŚWIETLACZ RACE MANAGEMENTZaawansowany cyfrowy panel sterowania z telemetrią wyścigu w czasie rzeczywistym oraz pełną personalizacją i integracją z popularnymi grami wyścigowymi, aby zmaksymalizować immersję i poprawić osiągi. Dopasuj każdy aspekt swoich wrażeń z jazdy dzięki 10 wbudowanym profilom pamięci, w tym reakcji sprzężenia zwrotnego siły, mapowaniu sterowania i wielu innym. Dane wyjściowe z obsługiwanych gier wyścigowych są wyświetlane w czasie rzeczywistym, w oparciu o autentyczne wyświetlacze na desce rozdzielczej.
ULTRAREALISTYCZNY SILNIK K: DRIVE FORCE FEEDBACKPoczuj każdą chwilę wyścigu dzięki niestandardowemu silnikowi z bezpośrednim sprzężeniem zwrotnym siły o momencie obrotowym 7.2 Nm, dostrojonemu pod kątem wysokiej wierności reakcji kinetycznej. Silnik K: Drive Force Feedback można regulować w locie, aby uzyskać szczegółową reakcję siły, która zwiększa realizm wirtualnego toru w popularnych symulatorach wyścigowych. Dodatkowo, konstrukcja DD zapewnia niskie opóźnienie reakcji, co pozwala na dokładne odczucie sytuacji na torze i pozwala zachować kontakt z osiągami samochodu.
DOSTOSOWANY UKŁAD HAMULCOWY Z OGNIWAMI OBCIĄŻENIOWYMIUkład hamulcowy Dynamic Brake Tek z ogniwami OBCIĄŻENIOWYMI został zaprojektowany do pracy pod presją, a skuteczność hamowania mierzona jest siłą nacisku na pedał, a nie odległością, jaką pedał pokonuje. Tak jak w prawdziwym samochodzie, gdy mocniej naciśniesz pedał hamulca, poczujesz mocniejsze i gwałtowniejsze hamowanie. A ustawienia Dynamic Brake Tek można łatwo regulować bezpośrednio z RMD lub aplikacji Tuner Companion.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy