Pedały Moza CRP2 Load Cell — wykonane z aluminium lotniczego obrabianego CNC, z karbonową płytką piętową, pedały te zapewniają niezrównaną precyzję i trwałość. Dzięki 200-kilogramowemu czujnikowi obciążenia i 15-bitowemu, wysokoprecyzyjnemu czujnikowi kątowemu CRP2 zapewnia dokładne i czułe wyczucie hamowania z 1764 opcjami konfiguracji, odpowiednimi do wszystkiego — od samochodów drogowych po osiągi na poziomie F1. System regulacji bez użycia narzędzi zapewnia szybką i łatwą konfigurację, a jego elegancki, minimalistyczny design z łatwością integruje się z każdą konfiguracją symulatorów wyścigowych. Dzięki obsłudze odwróconego montażu i pełnej kompatybilności z systemami PC i Xbox, pedały CRP2 zostały zaprojektowane z myślą o poważnych kierowcach symulatorów, którzy poszukują profesjonalnej wydajności.
Minimalistyczny design
Pedały do symulatorów wyścigów mają minimalistyczny design z płynnymi krzywiznami i elegancką czarno-złotą kolorystyką, która emanuje energią rywalizacji. Sześciokątne elementy wzoru na powierzchni pedału symbolizują stabilność, równowagę i wszechstronność. Ukryte przewody, sprężyny i śruby pedałów zapewniają czysty i estetyczny wygląd.
Konstrukcja z aluminium lotniczego, obrabianego metodą CNC
Kluczowe elementy są wykonane z lotniczego stopu aluminium, precyzyjnie obrabianego metodą CNC zgodnie z najwyższymi standardami i anodowanego w celu uzyskania eleganckiej, trwałej powłoki. Niektóre elementy są precyzyjnie odlewane ciśnieniowo i pokryte powłoką samochodową, aby zapewnić wytrzymałość i jakość. Podstawa jest wykonana z wytrzymałej stali, zaprojektowanej tak, aby wytrzymać i przetwarzać intensywne siły podczas wyścigów.
Karbonowa płytka piętowa
Karbonowa płytka piętowa ma elegancki design z włókna węglowego 3K twill, który nadaje jej sportowy wygląd. Jej powierzchnia zapewnia umiarkowane tarcie, zapewniając precyzyjną kontrolę nad pozycją pięty podczas intensywnych wyścigów.
Czujnik obciążenia 200 kg
Hamulec jest wyposażony w rzadko spotykany czujnik ciśnienia o obciążalności 200 kg, który obejmuje prawie cały zakres siły hamowania rzeczywistych samochodów wyścigowych. Zapewnia to silny związek między pamięcią mięśniową a zastosowaniem siły.
15-bitowy, wysokoprecyzyjny czujnik kątowy
Wykorzystując pierwszy w branży opatentowany algorytm łączenia czujników, system łączy 15-bitowy czujnik kątowy z czujnikiem obciążenia. To innowacyjne podejście zapewnia wyjątkową precyzję podczas hamowania i umożliwia dokładną kontrolę siły hamowania przy użyciu pamięci mięśniowej w celu zwiększenia wydajności.
125 rodzajów wrażeń z pedału hamulca
Standardowy hamulec ma strukturę bloku tłumiącego z kilkoma opcjami poziomów sztywności: 55, 70, 80 i 98. Pozwala to na stworzenie 125 różnych kombinacji wrażeń z pedału hamulca, odpowiednich dla wszystkich pojazdów — od podstawowych samochodów drogowych po bolidy F3.
Regulowana przepustnica
Przepustnica wykorzystuje zamkniętą konstrukcję sprężynową z wyjątkowo gładkim prętem prowadzącym, który zapewnia jedwabistą wrażliwość pedału. Jest dostarczana z dwiema sprężynami o różnym poziomie oporu i umożliwia bezstopniową regulację siły, co pozwala odtworzyć opór przepustnicy niemal każdego pojazdu.
Trzystopniowa regulowana sprzęgło
Pedał sprzęgła imituje wrażenia z jazdy wysokowydajnym samochodem z trzema wyraźnymi etapami. Pierwszy etap oferuje krótki skok z niewielkim oporem. W drugim etapie opór gwałtownie wzrasta, podobnie jak sprężyna płyty dociskowej sprzęgła. Trzeci etap szybko się zwalnia, zapewniając satysfakcjonujące kliknięcie. Sprzęgło zawiera dwie sprężyny o różnych poziomach oporu i oferuje bezstopniową regulację siły, co pozwala odtworzyć opór przepustnicy niemal każdego pojazdu. Powierzchnia pedału ma biomimetyczny, zakrzywiony kształt, który dopasowuje się do kształtu stopy, zapewniając ścisłe przyleganie dla lepszego wykorzystania siły i ogólnego komfortu.
Brak opinii o produkcie
Podziel się swoją opinią jako pierwszy